نوشته شده توسط : admin

سری پنجم اس ام اس و عکس ماه محرم

محرم

عکس محرم

عکس محرم

محرم

و 2 اس ام اس :

حســین میا به کوفه ، کوفه وفا ندارد
ای به دل بسته ، قدری آهسته
کن مدارا با ، زینب خسته
یا حســین مظلوم

♥♥♥  اس ام اس ماه محرم  ♥♥♥

حرمت زیباست
کربلا قوغاست
آقا تا روز قیامت پرچمت بالاست

اس ام اس محرم



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باران و عکس نوشته های عاشقانه غمگین سری پنجم

عکس نوشته عاشقانه


عکس غمگین

عکس عاشقانه غمگین

بیڹ خودماڹ بماند...


اگراز رفتڹ ها..


نیامدڹ ها...


و نبودڹ هایش بگذریم...!


مرد...


مرد...


موجودیست لعنتے و دوستداشتنے...


از نگاه غم...


غرور...


لبخندو چہ و چہ اش ڪہ نگو...


دست هایش...


بہ دست هایش ڪہ برسے ڪارت تمام اسٺـــــ...


خوبــــــــــ نگاهش ڪڹ...


ببیڹ چگونہ دنیارا درخود جاے میدهند...


گاه با نوازشے تورابہ خواب میبرندو گاه بہ بیدارے...


چقدردوستداشتنے اند زمانے ڪہ شعر مےشوند...


عشـ♡ـق اسٺــــــــــ...


عشـ♡ـق...


عشـ♡ـق اسٺ ڪہ درخیابانے شلوغ شالٺ را مرتب میڪند...


دیوانہ اٺ میڪنند زمانے ڪہ روے تنت راه میروند...


بہ دستشاڹ میمیرے...


روزے ڪہ موهایت راجمع ڪنندودڪمہ هایت راباز....


راستے...!


تابحاڸ...دستت دردستش درجیبہ بارانے اش جامانده...؟؟



واے....

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه باران



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عکس جالب محمدرضا گلزار با بازیگر زن هندی

محمدرضا گلزار , محمدرضا گلزار و بازیگر زن هندی , عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

نام و نام خانوادگی:محمد رضا گلزار آذری
تاریخ تولد : ۱۱/۱/۱۳۵۶
تاریخ تولد شناسنامه اى : ۱/۱/۱۳۵۶
محل تولد : تهران
تحصیلات : فارغ التحصیل رشته ى مهندسى مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
او در یک خانواده شش نفری متولد شده است، پدر آقای گلزار ،پرویز گلزار ،مهندس مکانیک هستند  و مادر شان خانه دار هستند.او یک برادر بزرگ تر به نام علی رضا(مهندس عمران)،یک خواهر بزرگ تر به نام آتوسا (مترجم زبان آلمانی)ویک برادر کوچک تر به نام بردیا(مترجم زبان انگلیسی) دارد.

محمدرضا گلزار



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ادعایی جالب درباره بارداری یک زن چینی

سزارین

یک سایت خبری نوشت: یک زن چینی مدت 17 ماه است که در دوران بارداری به‌سر می‌برد اما جنین در رحم او هنوز به مرحله زایمان نرسیده است.

زایمان طبیعی

به گزارش ایسنا، به نوشته «عصر ایران»، سی‌ان‌ان گزارش کرده است که «وانگ شی» از فوریه سال 2015 باردار شده و قرار بوده در نوامبر سال گذشته میلادی وضع حمل کند، اما با وجود گذشت هشت ماه از زمان طبیعی زایمان، جنین در رحم این زن هنوز به مرحله زایمان نرسیده است.

این زن چینی اصرار داشته تا پزشکان او را سزارین کنند اما پرشک معالج به او گفته که هنوز جفت در رحم او به اندازه کامل تکامل نیافته است.

او از آن زمان بیش از 30 بار برای معاینات مختلف به پزشک مراجعه کرده و بیش از 10 هزار یوان هزینه کرده است.

او سه ماه پیش و زمانی که حاملگی‌اش 14 ماهه بوده، برای سزارین به دکتر مراجعه کرده اما پزشکان پس از معاینات مختلف به او گفته‌اند جفت در رحمش هنوز به قدری تکامل نیافته که بتوان عمل سزارین را روی او اجرا کرد.

دکتر هوانگ، پرشک معالج این زن چینی، گفته است از نظر معاینات او، خانم وانگ شی یک زن باردار 38 هفته‌ای است و جنین او در شرایط طبیعی است اما علایمی از زایمان ندارد.

این زن چینی و همسرش گفته‌اند دیگر از این وضع خسته شده‌اند و ماه آینده می‌خواهند هر طور شده با عمل سزارین نوزاد خود را به دنیا بیاورند.
منبع:عصر ایران

ارگاسم



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در سینما و تئاتر چه خبر می باشد

پوریا پورسرخ

تقدیم اجرای یک نمایش به مادران، برپایی یک نشست پژوهشی در مدرسه ملی سینما، تخفیف ویژه‌ی نمایش «عادل‌ها»، اجرای شعبده‌باز در نیاوران و... از جمله اخبار سینما و تئاتر است.

امیرحسین آرمان

نویسنده و کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی»، امروز یکشنبه 7 شهریورماه، نخستین اجرای خود را به مادران تقدیم خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی گروه، رضا بهرامی، طراح، نویسنده و کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی»، با دعوت از همه مادران برای تماشای این نمایش در اجرای آغازین، بیان کرد:«اجرای نخست نمایش را به پاس یک عمر تلاش و زحمات مادران،که زندگی را به ما آموختند و ما هم باید زندگی‌کردن را به دیگران و نسل جدید بیاموزیم، به همه مادران مهربان و زحمتکش تقدیم می‌کنم؛ مادرانی که از جان و وجودشان، محبت و عشق را برای زندگی در روح فرزندان‌شان دمیده‌اند. به همین دلیل دوست دارم از تمامی مادران دعوت کنم با حضورشان اجرای اول این نمایش را با عشقی که به ما آموختند، افتتاح کنند».

در نمایش «زندگی برای زندگی»،که در فضای باز مجموعه تئاتر محراب اجرا می‌شود، چهار عنصر اصلی نور، رنگ، موسیقی و حرکت کارکرد ویژه دارند. همچنین به گفته بهرامی، این اثر به خاطر نشان‌دادن برخی تصاویر در قالب سایه، در هوای نیمه‌روشن اجرا می‌شود و در بخش‌هایی از آن، مخاطب مشارکت خواهد داشت.

داستان «زندگی برای زندگی» در شکلی نمادین، روایت‌گر مبارزه میان پلیدی و پاکی و فرشتگان و شیاطین است.

نمایش «زندگی برای زندگی» از امروز 7 شهریورماه ساعت 20:15 در مجموعه تئاتر محراب اجراهای خود را آغاز می‌کند و تا پایان ماه جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان سپه (امام‌خمینی)، مجموعه تئاتر محراب مراجعه کرده است.

نشست پژوهشی «امنیت بازار در سینمای ایران»

مدرسه ملی سینمای ایران دهمین نشست از سلسله نشست‌های پژوهشی خود را  با عنوان «امنیت بازار در سینمای ایران» برگزار می‌کند.

در این نشست حمید باقریان پژوهشگر به ارائه‌ی پژوهشی از خود با عنوان «بررسی اقتصادی تولید فیلم سینمایی در ایران» می‌پردازد و سپس علیرضا داوودنژاد و منوچهر محمدی از تهیه‌کنندگان سینمایی به ایراد سخنرانی درباره‌ی موضوع نشست خواهند پرداخت.

این دومین نشست از سه‌گانه‌ی پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با موضوع «اقتصاد سینمای ایران» است. در واپسین نشست اقتصادی «ماهیت سرمایه و ساختار سینمای ایران» مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این نشست‌ که اجرای آن‌ را سعید قطبی­ زاده منتقد سینمایی بر عهده دارد، سه‌شنبه 9 شهریور 1395 از ساعت 17 الی 19 در محل مدرسه ملی سینمای ایران واقع در سه راه اقدسیه، خیابان موحد دانش، کوچه نیلوفر، پلاک 3 برگزار خواهد شد و ورود به آن برای عموم علاقه­‌مندان آزاد است. 

تخفیف ویژه دانشجویی نمایش «عادلها»

به گزارش روابط عمومی، بلیط نمایش " عادل‌ها" نوشته البرکامو ترجمه مهوش قویمی و به کارگردانی قاسم عبداللهی با 50درصد تخفیف به دانشجویان ارایه خواهد شد.

در همین راستا دانشجویان کلیه رشته‌ها می‌توانند در هفته اول  اجرا با ارایه کارت دانشجویی از تخفیف 50 درصدی و در هفته دوم از تخفیف 30 درصدی  بلیت این نمایش برخوردار شوند.

نمایش «عادلها» از 20 شهریور لغایت 5 مهر ساعت 19 در تماشاخانه بازیگاه به روی صحنه می رود و در مراسم افتتاحیه میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

داستان نمایش "عادل‌ها" در مورد .یک گروهک تروریستی است که قصد دارند شاهزاده سرژ را با پرتاب بمب به قتل برسانند.ایوان کالیایف یکی از اعضای این گروهک مامور پرتاب کردن بمب است.هنگامیکه شاهزاده و همسرش سوار بر کالسکه به سمت تئاتر حرکت می‌کنند و کالیایف به سمت آنها می رود اتفاقی رخ می دهد که...

مرتضی احمدی خوشرو، حمیدرضارکنی ، اصغرشیرزاد ، النازفیض ، میلادغفوری و مرتضی یعقوب پور در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل نمایش " عادل‌ها " می توان به دستیارکارگردان : هدیه وکیلی نیا ، عکاس : رامین زمین پیما ، طراح صحنه و آکسسوار : حمید جعفرصالحی ، دستیارصحنه : زینب شیاسی ، طراح لباس : حمیدرضا خدابخش و مدیر روابط عمومی و تبلیغات : محمد حق جو اشاره کرد.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال و یا بصورت حضوری به گیشه تماشاخانه بازیگاه به ادرس میدان ولیعصر،بلوار کشاورز،بعد از تقاطع فلسطین ، خیابان کبکانیان ،نبش کوچه مرتضی زاده ،پلاک 12 ،طبقه اخر مراجعه کنند.

شعبده باز" در نیاوران به روی صحنه رفت

اجرای نمایش "شعبده باز" از 5 شهریورماه  در فرهنگسرای نیاوران آغاز شده و هرشب ساعت 20:30 درسالن گوشه به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران ،نمایش "شعبده باز"به نویسندگی شایان افکاری ومحمدجواد حبیبی به صورت مشترک نوشته شده و کارگردانی این نمایش را نیز شایان افکاری  برعهده دارد.

شایان افکاری درباره داستان و فضای این نمایش می گوید:در این اثر از تکنیک نقالی استفاده شده و بازیگران روی صحنه درباره شخصیت اصلی نمایش که «چ» نام دارد مونولوگ می گویند. در حقیقت من بر اساس ساختار نمایشنامه «افرا» نوشته آقای بیضایی و فیلم «چه کسی امیر را کشت» به کارگردانی مهدی کرم‌پور این نمایش را به صحنه برده‌ام. به این صورت که آدم‌های نمایش لابه لای صحبت‌های یکدیگر می آیند و از فردی صحبت می کنند که به جای نویسنده شدن به یک شعبده باز تبدیل شده است.

کارگردان این نمایش  درباره شیوه اجرایی آن تصریح کرد:شعبده‌باز نمایشی است که مکان و جهان مشخصی ندارد ویک  فضای فانتزی را برای مخاطب روایت می کند. در این نمایش تلاش شده است روی تم نخبه‌کشی و خوی حسادتی که بین آدم‌ها وجود دارد، تمرکز و مانور داده شود.

پوپک داداش زاده ،عباس بابایی ،محمد رضا انتظامی ،علی میری ،سوزان قربانی ،دانیال چاوشی وسعید راستی بازیگران این نمایش هستند.

علاقمندان می‌توانند از طریق سایت تیوال و گیشه فرهنگسرای نیاوران جهت تهیه بلیط این نمایش اقدام نمایند.

استقبال از نمایش "آژاکس و گزارش یک خودکشی"


در پی استقبال مخاطبان، نمایش "آژاکس و گزارش یک خودکش"  در دو اجرا به صحنه می‌رود.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایران‌شهر، نمایش "آژاکس و گزارش یک خودکشی" محصول کمپانی "رام کشور استونی" به کارگردانی همایون غنی زاده با بازی رایمو پاس و ترجمه هومان محمدحسینی در راستای اهداف بین‌المللی تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود هم‌چنین بنا بر استقبال از این نمایش اجرای ساعت 22:30 نیز بر اجرای این نمایش اضافه گردیده است؛ بنابراین این نمایش در روز 7 شهریور با دو اجرا در ساعت‌های 20:30 و 22:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.
همچنین لازم به ذکر است پیش از نمایش "آژاکس و گزارش یک خودکشی"، نمایش هملت کاری از «شکسپیر گلوب» که به مناسبت چهارصد و پنجاهمین سالگرد تولد ویلیام شکسپیر با اجرا در 187 کشور، پنجشنبه 19 فروردین‌ماه با حمایت سازمان جهانی یونسکو و همکاری خانه‌ هنرمندان و تماشاخانه‌ ایران‌شهر، به مناسبت روز جهانی تئاتر در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی تماشاخانه‌ ایران‌شهر به صحنه رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

15 شهریور آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات نخستین همایش بین المللی فیلم کوتاه

پژوهشگران علاقمند به ارسال مقاله به نخستین همایش بین‌المللی فیلم کوتاه:گذشته ،حال و آینده تا پانزدهم شهریور مهلت دارند چکیده مقاله‌ی مقالات خود را ارسال نمایند.

انجمن سینمای جوانان ایران،با هدف گسترش مطالعات پژوهشی و تبیین پایه های نظری و علمی در فرم و محتوای فیلم کوتاه نخستین همایش بین المللی فیلم کوتاه:گذشته،حال و آینده را برگزار می کند.

علاقمندان به شرکت در این همایش برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند به سایت www.tisff.ir مراجعه نمایند.

زمان بندی همایش:

ارسال چکیده: 15 شهریور ماه 1395(اختیاری)*

اعلام مقالات پذیرش شده: 25 شهریور ماه 1395

آخرین مهلت ارسال مقالات کامل: 10 مهر ماه 1395

زمان برگزاری همایش: 17 و 18 آبان ماه 1395

اعلام نتایج داوری: 22 آبان 1395

نخستین همایش بین المللی فیلم کوتاه:گذشته،حال و آینده در روزهای 17 و 18 آبان ماه در پردیس چارسو برگزار می شود.

«علمک» به جشنواره «مذاهب امروز» ایتالیا راه یافت

فیلم کوتاه «علمک» به کارگردانی حسین دارابی به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم «مذاهب امروز» ایتالیا راه یافت.

این فیلم کوتاه در بخش «دین و جامعه» این جشنواره ی مطرح با دیگر آثار به رقابت خواهد پرداخت.

«علمک» محصول باشگاه فیلم سوره، پیش از توانسته بود در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی موفق شود. این فیلم در آخرین حضور بین المللی خود جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کورتی داسوگنی ایتالیا کسب کرد.

در توضیح «علمک» آمده است: "نصب نابجای یک علمک گاز در خیابان می‌تواند اتفاق های مختلفی را رقم بزند. اتفاق هایی که هرکس در مواجهه با آن راه حلی می یابد. تا اینکه..."

نوزدهمین دوره مسابقه جشنواره بین المللی فیلم «مذاهب امروز» 7 الی 17 اکتبر 2016 برابر با 16 الی 26 مهرماه 1395 در شهر ترنتو کشور ایتالیا برگزار می گردد.

جشنواره بین المللی «مذهب امروز» توسط موسسه ایتالیایی سیاه سفید برگزار می‌شود و هدف اصلی آن ایجاد ارتباط بین اعتقادات و زندگی سنتی و بومی مردم سراسر دنیا است. این جشنواره فیلم‌های بلند و کوتاه با زمینه های رابطه بین گفتگو و ادیان، اعتقادات و ادیان، انسان شناسی و مردم نگاری ادیان، مهاجران، هویت و گفتگو را به نمایش می گذارد.

عوامل فیلم «علمک» عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: حسین دارابی، بازیگران: سیروس سپهری، میلاد رمضانی، امیر شاه علی، علی خوش گفتار، ابوالفضل وزیری، محمد موذنی، رضا مهتری، محسن دبیریان، سامان غنائمی، مهدی سفاری، سیدسعید مصطفوی، علی ظروفچی، تدوین:‌ سیاوش کردجان، علی گورانی، صداگذار: مهدی جمشیدیان، صدابردار: مسیح سراج، طراح صحنه: یوسف پورخدایار، عکاس: میلاد ملک احمدی، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، محصول: باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.

شاهرخ استخری



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آداب شب زفاف و وظیفه زن و مرد

شب زفاف

 سوال

در شب زفاف چه کاری باید کرد و چه کاری نباید انجام داد؟ وظیفه مرد و زن چیست؟

پاسخ

شب زفاف، شبی است که اولین آمیزش کامل دختر و پسر(زن و شوهر) انجام می شود که غالبا در شب عروسی اتفاق می افتد. دلایل عرفی و روان شناختی نیز، موکول کردن این امر را به شب عروسی، تأکید می کنند.

منی

در شب زفاف چون هنوز پرده بکارت دختر باقی است؛ معمولاً دخترها استرس بالایی دارند و از انجام عمل زناشویی می ترسند. به همین خاطر در این شب اصلاً آمیزش شدید توصیه نمی شود. بلکه مرد باید با حوصله و صبر بالایی که از خود نشان می دهد؛ استرس همسرش را از بین ببرد و با نوازش ها و ملاعبه های مکرر، همسرش را برای یک آمیزش موفق و رضایت بخش آماده کند. با تکنیک های خاصی که در جای خود بیان شده است؛ سعی کند؛ وارد عمل شده؛ تا همسرش خیلی متحمل درد نشود. گاهی اوقات به علت ناشی گری و بی صبری مرد، در شب زفاف، زن دردی را متحمل می شود و خاطره بدی از اولین آمیزش در ذهنش نقش می بندد و این امر در آمیزش های بعدی تأثیر می گذارد. گاهی اوقات هم موجب مشکلات جسمی و روانی برای زن می شود. لذا توصیه می شود در شب زفاف خیلی به حالات روحی همسر توجه شود و او از لحاظ جسمانی و روانی به طور کامل آماده شود. به همین خاطر معمولاً آمیزش شدید، مشکل ساز است.

نکته ای که در اینجا باید بر آن تأکید کرد؛ این است که در انسان برخلاف سایر جانداران، کیفیت همبستر شدن با همسر و انجام رفتار جنسی، غریزی نیست و بلکه آموختنی است و باید روش صحیح آن را یاد گرفت. گرچه اصل وجود غریزه جنسی، غریزی و فطری است. به همین دلیل یکی از آموزه های ضروری برای هر پسر و دختر جوان که تصمیم دارند؛ ازدواج کنند؛ این است که دانستنی های لازم برای این کار را یاد بگیرند. این دانستنی ها شامل: مقدمات همبستر شدن، شناخت نیازهای عاطفی یک دیگر در هنگام آمیزش و رعایت آن، آگاهی از احکام شرعی آن اعم از زمان و مکان آمیزش و مسائل دیگر آن مثل غسل و امثال آن، رعایت بهداشت ظاهری مثل مسواک زدن، خوشبو بودن و امثال آن، آگاهی از نکات بهداشتی آمیزش و رعایت آن، آگاهی ضمنی از اختلال های جنسی که در صورت وقوع، سریعاً برای معالجه اقدام کنند و صدها نکته ریز و درشت که بیان آن ها در این پاسخ مقدور نیست و برای فراگیری آن لازم است به کتاب های مفیدی که در این زمینه تألیف شده و خدمتتان معرفی خواهد شد، مراجعه کنید.

دوست گرامی، برای این که این شب برای زوجین، علی الخصوص زنان، شبی به یاد ماندنی باشد؛ باید نکاتی را در مورد مکان آمیزش(حجله) به عنوان مکان پایه گذاری و آغاز زندگی جدید، زمینه سازی، برای اعتماد طرفین نسبت به هم، از بین بردن اضطراب و تشویش، ایجاد فضای مهربانی و دوستی همراه با ابراز عشق، علاقه و محبت، در نظر گرفتن شرایطی که طرفین را به اوج لذّت جنسی(ارگاسم) می رساند؛ رعایت آداب و احکام و عبادات شب زفاف که در ادامه بدان اشاره خواهد شد؛ مد نظر قرار داد.

1. اتاق حجله را قبلاً باید از نظر نور، حرارت، تهویه هوا، صدا، بوی عطر و ... مزیّن نمود و انتخاب اتاق، به گونه ای باشد که امکان ورود فردی به صورت سرزده و ناآگاه درآن نباشد و حتی کودکی در آن اتاق و لو در خواب نباشد .

2. در اسلام توصیه شده که عروس، وضو بگیرد. سپس آرایش کرده و در حجله منتظر داماد بماند. پسر وارد حجله شود و همسر خود را نگران نکند. این انتظار خیلی طول نکشد وداماد بلا فاصله وارد حجله شود و با آهنگی زیبا و آهسته به عروس سلام کند و هیچ کلمه ای از تعارفات به دنبال نداشته باشد و نگاهش به همسر باشد. عروس باید نگاهش به زمین باشد و به آهستگی به همان اندازه ای که شوهرش می فهمد؛ همان کلمه سلام  را پاسخ گوید و خیلی متواضع باشد.

داماد اجازه بخواهد که در کنار عروس خانم بنشیند و دختر هیچ جوابی ندهد و ساکت بماند(سکوت علامت رضایت می باشد) و اینک آغاز زندگی مردانگی و زنانگی با نام خدا شروع می شود.

3. داماد به عروس پیشنهاد کند که دو رکعت نماز مستحبی در اتاق حجله بخوانند. نماز خواندن در حجله:

- نشانه مقدم داشتن بندگی خدا بر بندگی هوای نفس است.

- نشانه آن است که این عروس و داماد، زرق و برق حجله و تشریفات و تزیینات آراسته را علّت تامه خوشبختی و سعادت نمی دانند.

- نشانه آن است که عروس و داماد، می خواهند شیطان را از دخالت در امور زناشویی خود مأیوس سازند.

- چنین عروس و دامادی به یکدیگر اعتماد پیدا می کنند؛ زیرا هر دو به یک سو(خداپرستی) متوجّه شده اند.

- نماز داماد موجب می شود که عروس خانم از اضطراب و تشویشی که دارد؛ تسکین پیدا کند و شخصی را که در برخورد اوّل گمان می کرده؛ مهاجم و مسلّح است؛ او را چون فرشته ای متین و مؤدب و مهربان مشاهده می کند و در واقع همان رحمت و شفقت پدر را در نزد پدر دوم خویش(شوهرش) می بیند.

- عروس و دامادی که لحظه آغازین زندگی را با نام و یاد خدا شروع کرده اند؛ زندگی و نسل بعد از خود را از هر گونه ناکامی و تلخی و شقاوت بیمه می کنند.

4. نماز را که خواندند؛ داماد نظر عروس درباره استراحت جویا شود و اگر نظری نداد؛ باز در کنارش بنشیند و معاشقه کند و سخنان شیرین و دوست داشتنی از زندگی آینده بگوید و از این که خدا همسری دیندار، شایسته و زیبا نصیبش کرده؛ او را حمد و ستایش کند و این حمد را بلند بگوید به نیت آن که تبلیغی در جهت دین برای همسر باشد که همیشه متوجه باشد که دینداری وی مرغوب شوهرش است.

5. اگر در حین معاشقه، از گذشته صحبت می کنند؛ هرگز از رنج ها، قرض ها، گرفتاری ها چیزی نگویند و داماد از عروس چیز هایی نپرسد که گویا او را محاکمه می کند. با زبانی شیرین و الفاظی زیبا و طیّب به او ابراز عشق و علاقه و محبّت نماید.
لذت جنسی طرفین از همدیگر

اسلام آنقدر به مسأله لذت بردن طرفین از عمل جنسی عنایت داشته که در ضمن احادیثی که از طرف اولیای دین مطرح شده؛ به ظریف ترین مسایل در کسب لذت طرفین، همراه با حفظ کرامت انسانی طرفین اشاره شده است. نکته ای که در اینجا لازم است؛ یادآوری کنیم این است که رسیدن زن و شوهر به اوج لذت جنسی (ارگاسم) یکی از علائم انجام شدن موفقیت آمیز آمیزش جنسی است. اما با تأسف باید بگوییم؛ بسیاری از همسران به دلایل مختلف که مهمترین آن عدم آگاهی است؛ از انجام رضایت بخش این عمل ناتوانند و به همین جهت به مشکلات زیادی اعم از جسمی و روانی مبتلا می شوند.

نکته دوم این است که در رسیدن به اوج لذت جنسی، که علامت آن انزال در زن و مرد است؛ بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و معمولاً مرد بسیار زودتر از زن به این مرحله می رسد. به همین خاطر بسیاری از مردان وقتی به ارگاسم می رسند؛ دست از کار می کشند. در حالی که هنوز همسرشان به ارگاسم نرسیده است. رها کردن زن در این حالت باعث می شود؛ مشکلات جسمی زیادی از جمله ایجاد درد در ناحیه کمر و شکم برایش به وجود آید. پس لازم است مرد به این نکته توجه کند و قبل از آمیزش، همسرش را با، آماده این کار کند. در روایات فراوانی این موضوع مهم بیان شده و تصریح می کند؛ یکی از آداب همبستر شدن با همسر، ملاعبه، یعنی تحریک زن از طریق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن است.

از امام صادق علیه السلام نقل شده که:«اگر یکی از شما به همسرش نزدیک شود و سپس برخیزد و او را ارضاء نکند؛ همسر که از زیر او برخیزد اگر به یک زنگی، دست یابد؛ به او متوسل و متشبث شود. پس به هنگام نزدیکی شوخی و بازی و ملاعبه کنید که لذت بخش تر و بهتر است و زن ارضاء شود».[1]

 یکی از نیازهای اساسی زن، لمس و نوازش کردن است و این کار ممکن است؛ با دست دادن و یا دستان را روی شانه همسر قرار دادن و یا در آغوش گرفتن که بیشترین احساس شادی و نشاط را به او دست می دهد؛ انجام دهند.

وقتی که آرمیدند؛ عمل معاشقه را مرد به خوبی انجام دهد و نقاط تحریک پذیر زن از جمله سینه ها و انتقال نفس به یک دیگر(دهان در دهان)، ملاعبه و عشق بازی قبل از آمیزش با لمس کردن و نوازش کردن، را انجام دهد. مرد با این رفتار محبت آمیز، می تواند مقدمات اوج لذت را برای همسرش فراهم کند.

 

اما آداب شرعی شب زفاف؛ که البته بعضی از این آداب مخصوص این شب نیست و هر زمان که زن و شوهر می خواهند همبستر شوند؛ بهتر است رعایت کنند:

1. وضو گرفتن قبل از همبستر شدن زن و شوهر.

2. خواندن دو رکعت نماز و بعد از آن دعا برای خوشبختی یک دیگر و دوام و ازدیاد عشق و محبت و نیز برای دارا شدن فرزند صالح دعا کنند.

3. شب زفاف، شب جمعه باشد.

4. قبل از شروع بسم الله بگویند.

5. بدون رو انداز، نزدیکی نکنند.

6. طوری بخوابند که کف پا یا سر آن ها به طرف قبله نباشد.

7. جای آرام و خلوت و در شب انجام شود.

8. پس از ورود آن ها به اتاق مخصوص(حجله) ابتدا خدای را برای این که آن ها را به یک دیگر حلال کرد و اجازه آمیزش جنسی به آنها داده شکر کنند. سپس داماد پاهای عروس را با مقداری آب بشوید و آب آن را اطراف خانه و چند قطره هم اطراف اتاق بپاشد که موجب برکت می شود.

9. هنگام همبستر شدن به عورت یک دیگر نگاه نکنند و با یکدیگر صحبت نکنند.

10. با شکم پر و مثانه پر نزدیکی نکنند.

11. از نزدیکی کردن در شب های اول، وسط و آخر ماه قمری و نیز شب های ماه گرفتگی و طوفان های شدید پرهیز کنند.

12. پس از نزدیکی فوراً غسل کنند و با حالت جنابت نخوابند.

13. اگر قبل از غسل تصمیم دارند؛ دوباره نزدیکی کنند؛ خود را بشویند و وضو بگیرند.

14. در زمان همبستر شدن هیچ کس حتی بچه کوچک مطلع نشود.

15. جماع را وقتی انجام دهند که زن میل دارد.

می توانید در موضوع مطرح شده از کتاب های زیر بهره ببرید:

- حلیه‏ المتقین، علامه مجلسی.

- ازدواج مکتب انسان سازی، شهید دکتر پاک‏نژاد، ج 3.

- بهشت خانواده، دکتر مصطفوی.

- بهداشت ازدواج از نظر اسلام، دکتر صفدر صانعی.

- ازدواج و مسائل جنسی، گروهی از نویسندگان.

- مشاوره جنسی و زناشویی، علی اسلامی نسب.

- آیین همسرداری، ابراهیم امینی.[2]

پی نوشت ها:

[1] مکارم الأخلاق - ترجمه میر باقری، ج‏1، ص 405.
[2] سایت اخلاق و عرفان، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

پرده بکارت



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تعبیر خواب - ماش و فانوس به همراه حب

م

تعبیر خواب - ماش
محمدبن سيرين گويد: اگر بيند كه ماش پخته خورد، دليل كه اندكي مال يابد. اگر بيند كه ماش خام خورد،دليل غم است. جابرمغربي گويد: ديدن ماش نر و خشك و پخته و خام، دليل غم و اندوه است. اگر نخورد هيچ غم و اندوه نباشد.

ف

تعبیر خواب - فانوس
اگر در خواب ببينيد جائي تاريک است و شما فانوسي در دست داريد خواب شما مي گويد اميدي در شما به وجود مي آيد که اهميت آن و تاثيرش در آينده شما به اندازه نوري است که از فانوس به اطراف پراکنده مي گردد. اگر آن جا بوديد جز شما که بيننده خواب هستيد کسان ديگري هم حضور داشتند اين روشنائي اميد و خوشبيني براي ايشان هم کار ساز است . اگر در خواب ببينيد جائي تاريک هستيد و فانوس خاموش در دست داريد مشکلي براي شما پديد مي آيد که اهميت آن به اندازه عظمت تاريکي است. حال اگر در همان حال فانوس را روشن کنيد با مشکل به مبارزه ...
خواهيد پرداخت و پيروز خواهيد شد و پيروزي شما به اندازه نوري است که از فانوس بر مي خيزد و اطراف را روشن مي کند. چنان چه فانوس را درون تاريکي افروختيد و همه جا روشن شد پيروزي شما عظيم است ولي اگر تنها اطراف فانوس مختصر نوري به وجود آمد پيروزي شما محدود و مختصر خواهد بود. اگر در خواب ببينيد که هنگام روز و در روشنائي فانوس مي خريد يا کسي به شما مي دهد اميد بيهوده و کاري عبث است. اميدي است بيهوده که در دل شما پديد مي آيد و خدمتي بي ثمر که ديگري براي شما انجام مي دهد ولي اگر در ظلمت کسي فانوس به شما بدهد خدمتي شايسته و در خور انجام مي دهد که موجب رفع نگراني هاي شما مي شود. حتي اگر فانوسي که او مي دهد خاموش باشد خوب است. همين تعبير را دارد اگر شما به کسي فانوس بدهيد. اگر ديديد فانوس هاي متعدد داريد اميد هائي براي شما پيدا مي شود. ديدن فانوس روشن در خواب نيکو است. فانوس روشن در تاريکي بهتر است و نيکو نيست اگر ببينيد فانوس از دستتان بيفتد و بشکند يا آن را گم کنيد يا کسي از شما بدزدد. فانوس شکسته و ناهنجار و غير قابل استفاده هم خوب نيست و اگر در خواب کسي به شما بدهد نشانه آن است که نسبت به شما خيانت مي ورزد. اگر در خواب ببينيد باد تندي مي وزد و شما فانوسي در دست داريد خوب است چون خواب شما مي گويد حادثه اي به سرعت و عظمت آن باد اتفاق مي افتد و شما در جريان حوادث قرار مي گيريد اما به هدايت کسي از مهلکه نجات مي يابيد به شرطي که باد فانوس شما را خاموش نکند ولي اگر در همان حال ديديد که باد فانوس را خاموش کرد خوب نيست.

 تعبیر خواب - حب
 حب خوردن در خواب تصاحب مال اندک است، اگر در خواب ببينيد بيمار هستيد و براي درمان خويش حب مي خوريد و اطمينان داريد که با خوردن آن حب بهبود حاصل مي کنيد مالي مختصر نصيب شما مي شود که ممکن است متعدد باشد ولي کم است. اما اگر احساس کنيد که با خوردن آن حب درمان نمي شويد همان مال يا پول مختصر به شما مي رسد، حرام و از طريق نامشروع. باز هم ممکن است اين پول متعدد زن باشد معهذا کم است اگر در خواب ديديد که به ديگري حب مي دهيد او را به انجام کاري نکرده تحريص و ترغيب مي کنيد. کاري که نه خوب است و نه او مي خواهد ...
و آن کاري است به نفع شما ولي به زيان خورنده حب هر کس که هست. اگر ديديد که با داروهايي حب درست مي کنيد تدارک گناه يا کار خلاف را مي بينيد که به نفع شما نيست. اگر ديديد به همسرتان حب مي دهيد در خانواده بگو مگو ايجاد مي شود که مسئول شما هستيد. خريدن حب از داروخانه نيز همين تعبير اول را دارد که گفتم تصاحب مال اندک است اما متعدد.

ح



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سری چهارم اس ام اس و عکس ماه محرم

محرم

عکس محرم

عکس محرم

سرباز نـوجـوان نـــفسم رفـت چـودیـدمت
قـامت کـشیـده تـر ز عـلـمدار مـا شدی
وقـتی صـدای خـرد شدن آمد گمان برم
بـی استـخوان تــریـن بــدن کـربلا شدی
السلام عـلـیـک یـا قــاسم بــن الــحـسن (ع)

♥♥♥  اس ام اس ماه محرم  ♥♥♥

محــرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازی خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگویید
دوباره شور عاشوار به پا شد

♥♥♥  اس ام اس ماه محرم  ♥♥♥

ﻧﻔﺲ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ ﻧﻔﺲ ﭘﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﻋﻠﻢ ﺑﺰﻧﻢ
ﻧﻔــﺲ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺣﺴﯿﻦ ﺩﻡ ﺑﺰﻧﻢ
ﺳﺮﻡ ﻓﺪﺍﯼ ﻗﺪﻣﻬﺎﺕ ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺭم
ﮐﻪ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﻥ ﺭﻗﻢ ﺑﺰﻧﻢ
ﺳﺮﻡ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﺩ ﺩﻟﻢ ﻫﻮﺍﯼ ﺿﺮﯾﺢ
ﭼﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺳﺮﯼ ﮔﻮﺷﻪ ﯼ ﺣﺮﻡ ﺑﺰﻧﻢ

♥♥♥  اس ام اس ماه محرم  ♥♥♥

بسوز ای دل که امـروز اربعین است
عزای پور ختم المرسلین است
قیام کربلایش تا قیامت
سراسر درس، بهـر مسلمین است

♥♥♥  اس ام اس ماه محرم  ♥♥♥

حســین میا به کوفه ، کوفه وفا ندارد
ای به دل بسته ، قدری آهسته
کن مدارا با ، زینب خسته
یا حســین مظلوم

♥♥♥  اس ام اس ماه محرم  ♥♥♥

حرمت زیباست
کربلا قوغاست
آقا تا روز قیامت پرچمت بالاست

♥♥♥  اس ام اس ماه محرم  ♥♥♥

یده خــونبار دارد آسمان کربلا
هست تا در انتظار کاروان کربلا
روز و شب در انتظار مقدمِ آلِ علی‏ست
تشنه کامی‏ها به دشتِ بیکران کربلا

♥♥♥  اس ام اس ماه محرم  ♥♥♥

بــاز دگر بـاره رســـیــد اربـعـیــن
جوش زند خـون حـسـیـن از زمیــن
شـد چـهـلـم روز عــزای حـسـیــن
جــان جـــهــان بـــاد فدای حـسین
اربعین حسـینی تسلیت باد

اس ام اس محرم



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باران و عکس نوشته های عاشقانه غمگین سری چهارم

عکس عاشقانه غمگین

غمگین

عکس نوشته های عاشقانه

میون این همه سرگردونی دل من گرفته ماه پیشونی

 

بیا باز دوباره بی تابم کن منو تو رنگ چشات خوابم کن

 

نگو قصه اخرش مرگ منه داره چشمات منو اتیشم یزنه

 

نگو از تلخی دنیا سیرم نگو میرم نگو که میمیرم

 

ای گل بهارم دشت لاله زارم قلب داغدارم سنگ بی مزارم

 

درد موندگارم روز ناگوارم زخم بی شمارم زهر روزگارم

 

خنده هامو با تو از نو ساختم باز به حرفای تو دل میباختم

 

میون این همه سرگردونی اومدم تو قلب تو مهمونی

 

پیستون قلبمو میکندم شکل خنده هات شدم میخندم

 

چشات از صد تا غزل بهتر شد خنده هات غنچه ولی  پر پر شد

 

ای گل بهارم دشت لاله زارم قلب داغدارم سنگ بی مزارم

 

درد موندگارررررم

عکس عاشقانه چتر

عکس عاشقانه باران



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بیوگرافی کوتاه و دو عکس از محمدرضا گلزار

نام و نام خانوادگی:محمد رضا گلزار آذری
تاریخ تولد : ۱۱/۱/۱۳۵۶
تاریخ تولد شناسنامه اى : ۱/۱/۱۳۵۶
محل تولد : تهران
تحصیلات : فارغ التحصیل رشته ى مهندسى مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
او در یک خانواده شش نفری متولد شده است، پدر آقای گلزار ،پرویز گلزار ،مهندس مکانیک هستند  و مادر شان خانه دار هستند.او یک برادر بزرگ تر به نام علی رضا(مهندس عمران)،یک خواهر بزرگ تر به نام آتوسا (مترجم زبان آلمانی)ویک برادر کوچک تر به نام بردیا(مترجم زبان انگلیسی) دارد.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

عکس های دیدنی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

چرا زایمان طبیعی به نفع مادر و نوزاد است

زایمان طبیعی

سلامانه : سزارین، یک عمل جراحی است که با وجود داشتن عوارضی چون بیهوشی به وفور در کشور ما انجام می‌شود. در حالی که امروزه حتی در کشورهای پیشرفته دنیا هیچ پزشکی نمی‌تواند بدون یک علت پزشکی قابل قبول اقدام به سزارین کند و چیزی به عنوان سزارین اختیاری که ما در ایران داریم، وجود ندارد.

سزارین

به گزارش روزنامه جام جم، دکتر آمنه لاهوتی، متخصص زنان و زایمان به بهانه روز جهانی ماما در‌این‌باره می‌گوید: سزارین یک عمل جراحی بزرگ محسوب می‌شود و مانند دیگر اعمال جراحی به بیهوشی نیاز دارد. حتی خطر ابتلا به خونریزی، عفونت، احتمال نیاز به انتقال خون و خطر ناشی از بیهوشی در مادران سزارین شده بیشتر از مادرانی است که زایمان طبیعی کرده‌اند. حتی مدت بستری شدن مادر بعد از زایمان طبیعی خیلی کمتر از سزارین است.

دکتر فاطمه سروی، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی نیز در این باره می‌گوید: تا وقتی مادر می‌تواند زایمان فیزیولوژیک داشته باشد بهتر است از سزارین اجتناب کند؛ چراکه عوارض بیهوشی عمومی در زنان باردار به دلیل حجم بالای شکم و فشار روی عروق و عدم تخلیه گوارشی بسیار بالاتر از بیماران عادی است. از طرفی سیستم جریان شریانی وریدی در فرد باردار بسیار متفاوت است و این مورد نیز در بروز عوارض بیهوشی موثر است.

دکتر لاهوتی با تاکید بر این که زایمان طبیعی به طور معمول یک روند فیزیولوژیک و دردناک است، اما وقتی با سیر طبیعی خود پیش می‌رود، درد آن قابل تحمل خواهد بود، می‌افزاید: در صورت آگاه بودن مادر از روند طبیعی زایمان و وارد بودن عامل زایمان و مدیریت درست، روند زایمان (چه به لحاظ علمی و چه از نظر حمایت روانی مادر) بخوبی انجام می‌شود و یکی از لذتبخش‌ترین تجربیات مادر خواهد بود.

ترس از درد زایمان طبیعی

متاسفانه در کشور ما در صورتی که انتخاب به عهده خود بیماران و حتی پزشکان گذاشته شود، بیشتر آنها سزارین را به عنوان راه تولد نوزاد انتخاب می‌کنند که شاید اولین علت آن، ترس از زایمان طبیعی و درد ناشی از آن باشد.‌در حال حاضر تمهیداتی اندیشیده شده که انجام زایمان طبیعی به روش مطمئن انجام شود.

دکتر لاهوتی با اشاره به این که عامل مهم ایجاد چنین ترسی، تصوری است که در بارداران نسبت به کمبود امکانات در زایمان طبیعی و روش نادرست زایمان طبیعی در شرایط فعلی وجود دارد، می‌گوید: در حقیقت مادر باید مطمئن باشد در هر ساعتی که وقت زایمانش فرا برسد، شرایط بیمارستانی همانند آنچه در سزارین در اختیار باردار قرار می‌گیرد، فراهم است و او می‌تواند در فضایی مناسب به طور طبیعی زایمان کند.

دکتر سروی نیز تاکید می‌کند: روش‌های آماده‌سازی قبل از زایمان طبیعی با حضور باردار و همسرش از اوایل حاملگی باید آغاز شود و بهره‌گیری از روش‌های مختلف چون روش تنفس ویژه نیز به زنان باردار باید آموزش داده شود. همچنین روش‌هایی چون بی‌دردی موقع زایمان از طریق بی‌حسی‌های اپیدورال و گازهای استنشاق موقع زایمان در بیمارستان‌ها قابل اجراست که از درد زایمان طبیعی خواهد کاست.

به سر فرزندم فشار وارد نشود

برخی بارداران فکر می‌کنند سزارین برای نوزادشان بهتر است؛ چراکه هنگام زایمان، برخلاف زایمان طبیعی فشار بر سر بچه وارد نمی‌شود.‌این متخصص زنان این تصور را به کلی نادرست می‌داند و توضیح می‌دهد: فشاری که جنین هنگام زایمان طبیعی تحمل می‌کند برای او مفید است، چون با حالت مکشی که ایجاد می‌کند ریه‌های جنین را پاک می‌کند. به همین دلیل است که نوزادان حاصل زایمان طبیعی مشکلات تنفسی کمتری نسبت به سزارینی‌ها دارند. پس از بابت فشار روی سر جنین نیز نباید نگران بود چون استخوان‌های سر وی به نحوی است که این فشار را بخوبی تحمل می‌کند و هیچ عارضه‌ای برایش پیش نمی‌آورد.

وی تاکید می‌کند: سر جنین هنگام عبور از کانال زایمان بخوبی تغییر شکل پیدا می‌کند و متناسب با آن می‌شود تا روند زایمان با کمترین مشکل انجام شود. مگر در مواردی که سر جنین نسبت به لگن مادر، بزرگ باشد که در این هنگام سزارین برای مادر و جنین مفید و ضروری است. حتی در یک تحقیق روشن شده است نوزادانی که با روش طبیعی به دنیا آمده‌اند، بهره هوشی بالاتری دارند.

چرا پزشکان سزارین را پیشنهاد می‌کنند؟

سزارین یک عمل قابل برنامه‌ریزی است و زمان انجام آن نیز با برنامه‌های پزشک قابل تطبیق است؛ بنابراین پزشکانی که بیماران خود را سزارین می‌کنند راحت‌تر می‌توانند برنامه‌های شغلی و زندگی خود را مدیریت کنند.

دکتر لاهوتی با بیان این مطالب می‌گوید: از سوی دیگر، زایمان نیازمند همکاری فعالانه مادر تا لحظه آخر است و مسلما در صورتی که مادر خسته شود یا به هر دلیلی همکاری نکند روند زایمان با وقفه مواجه خواهد شد، اما در سزارین نیازی به کمک مادر نیست و پزشک به تنهایی کنترل اوضاع را به دست می‌گیرد. بعلاوه سزارین به نظر قابل پیش‌بینی بوده و ریسک مشکلات مادر و کودک طی آن به نظر راحت‌تر و قابل حل می‌آید.

چرا زایمان طبیعی به نفع مادر و نوزاد است؟

ـ مادرانی که زایمان طبیعی می‌کنند هنگام شیردهی و دادن آغوز به نوزاد موفق‌تر هستند، زودتر به شرایط قبلی برمی‌گردند و بهتر می‌توانند به نوزاد خود رسیدگی کنند.

ـ زایمان طبیعی از نظر اقتصادی نیز به نفع خانواده و جامعه است.

ـ در زایمان طبیعی، خانم‌ها تناسب اندام خود را با انجام ورزش‌های مناسب سریع‌تر از مادران سزارین شده به دست می‌آورند.

ـ در مورد افتادگی‌های ارگان‌های لگن مثل مثانه نیز بجز در زایمان‌های بسیار سخت و طولانی، خطر افتادگی در خانم‌های زایمان طبیعی به نسبت سزارین چندان بیشتر نیست.

ـ فقط گاهی به دلایل پزشکی ، زایمان باید از طریق سزارین انجام شود.
منبع:روزنامه جام جم
سلامانه

ارگاسم



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عکس های سه بازیگر و هنرمند مرد ایرانی

عکس پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ

بیوگرافی پوریا پورسرخ

عکس های بازیگران مرد ایرانی

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

عکس جدید امیرحسین آرمان

عکس های بازیگران مرد ایرانی

شاهرخ استخری

عکس های جدید و دیدنی شاهرخ استخری به همراه دخترش

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

وظایف و رفتار مردها در شب زفاف

شب زفاف


سلامانه :اگرچه بنا به دلایل بسیار، بر عکس دهه‌های پیشین دیگر این طور نیست که هر تازه داماد و نوعروسی در اولین شب پس از ازدواج اصطلاحا به حجله روند اما با وجود افزایش سواد جامعه، در آگاهی‌ها و مهارتهای زندگی پیشرفت‌ها متناسب نبوده است.

منی


بر همین مبنا، تصورات غلط و رفتارهای اشتباهی از‌‌ همان ابتدا در زندگی زوجین بروز و ظهور می‌یابد که ممکن است اثراتش تا سال‌ها زندگی همسران را تحت الشعاع قرار دهد. یکی از این دانستنی‌ها زفاف است که برخی نکات مهم درباره آن در ادامه این نوشتار برای جوانان تازه مزدوج ذکر شده است.


تازه عروس‌ها معمولا بنا به طبیعت، از نخستین شب بعد از ازدواج اکراه و هراس دارند و علت آن هم اغلب تصور درد جسمانی نیست که اگر همراه با آرامش و خودداری و صبوری مرد باشد خیلی جزئی است؛ بل که غالبا خود دختر هم نمی‌داند علت این هراس و اکراه در کجاست!


در واقع تازه عروس در این مرحله دچار نوعی «شرم» نیز هست؛ زیرا زن در این مرحله که وارد حیات زناشویی می‌گردد، دگرگونی مهمی در برابر خود می‌بیند و به زندگی آینده و مسوولیت‌ها و خطرهای آن می‌اندیشد و از آن واهمه دارد. همه این واهمه‌ها، چه زن از آن آگاه باشد و چه نباشد، قابل ملاحظه و شایسته توجه است.
این وظیفه شوهر است که وجود این هراس فطری زن را دریابد و همواره آن را به یاد داشته باشد. بنابراین، بهترین فرصت برای جلب اطمینان زن و نشان دادن درک متقابل از سوی مرد در همین دوره کوتاه است.


معروف است که زفاف را نباید با جبر آغاز کرد. ما می‌گوییم در کار رفع دوشیزگی نه تنها جبری نباید در کار باشد بلکه این عمل باید دنباله و نتیجه نوازشهای صبورانه و معاشقه باشد. شوهر برای رفع هراس و شرم باید عروس را بتدریج متمایل و راغب نماید نه آنکه با شتابکاری، تنها در فکر فرونشاندن حس شهوت خویش باشد. در این صورت فقط جسم زن را تصرف کرده و از همراهی روح او ناتوان مانده است.
بنابراین شوهر در شب زفاف باید تمام تمهیدات لازم را به کار گیرد و در ‌‌نهایت ملایمت و ظرافت عمل کند و بداند که کوچک‌ترین اشتباه، چندان خستگی و دل آزردگی به دنبال خواهد داشت که به آسانی التیام پذیر نخواهد بود و‌ گاه تا پایان زندگی زناشویی آثار آن بر جای می‌ماند.

اما مهمتر از اینها، آن است که از نظر روان‌شناسی این دردهای روحی منجر به پیدایش هزاران نوع اختلالات فکری، غم و اندوه مزمن می‌گردد که درمان آن بسیار مشکل خواهد بود زیرا اغلب منشا و علت اصلی آن ناشناخته می‌ماند.
در واقع علت سرد مزاجی بسیاری از زنانی که لذت جنسی نمی‌برند و در طول دوران بعدی زندگی زناشویی خود پیشنهادی به همسرشان در این زمینه نمی دهند از جمله همین است که در شب زفاف و پوشیده از فکر و خیال مرد، ناگواری دیده و رنج و تب روحی کشیده‌اند و در نتیجه این تالمات در ضمیر پنهان آن‌ها مانده است. چنین تألمی، اختلالات جسمی و روانی دیگری را هم البته با خود خواهد آورد: بسیاری از امراض دیگر چون پریشانخیالی و بیماریهای عصبی غالبا در اثر همین رویدادهای بظاهر کوچک شب زفاف ایجاد می‌شود. این است که باز تکرار می‌کنیم در نوازش و مهربانی و رعایت حال تازه عروس به ویژه در شب رفاف به هیچ نباید کوتاهی کرد.
 

هیچ دختری فطرتاً مرد را مختار نخواهد دانست تا هر چه می‌خواهد بکند و اگر حجب و حیای عروس یا هر علت ناشناخته دیگر مانع از آن است که به میل تسلیم شود، بهتر است یک شب یا حتی شبهای متعدد، زفاف را به عقب اندازید تا او ابتدا به تماس جسمانی خو بگیرد و در مراحل بعدی با آرامش خاطر مشتاق و راغب به ارتباط جنسی شود.

درست است که می گویند عمر انسان کوتاه است اما زندگی آن قدر کوتاه نیست که چنین شتابکاری لازم باشد! بخصوص تأکید می شود که در این دوره، صبر و متانت و حوصله به پیروزی و کامروایی در آینده خواهد انجامید. اگر داماد به دلیل ضعف نفس و سستی در رفتار، بخواهد به هر نحو عمل را انجام دهد به نتیجه نمی‌رسد.

اصولا زن وقتی هم حاضر و راغب به تسلیم است طبیعتا می‌خواهد بر او ظفر یابند ولی بین فتح عاشقانه و استیلای وحشیانه تفاوت بسیار است. این از جمله تفاوتهایی است که ظاهرا بسیاری از مردهای جوان در ابتدای زندگی زناشویی از آن غافل می مانند و در آینده زندگی خود نیز از خود می پرسند چرا بر خلاف آنها همسرشان پیشنهادی در این زمینه نمی دهد. مرد باید با فراست دریابد که زمان مناسب عمل زناشویی چه هنگام فرا رسیده است.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که بسیاری از مردان جوان در اولین مواجهه خود با بدن همسرشان، ممکن است رفتاری انجام دهند که به روان خود و بویژه زن لطمه وارد کند. به عنوان مثال ممکن است آنها تصوراتی در ذهن خود از زنان داشته باشند که پس از مواجهه با آن ناخودآگاه لب به بیان شگفتی، تعجب یا حتی بروز رفتاری در زبان بدنشان شود و این نکته از نظر زن پوشیده نماند. بنابراین پیشنهاد می شود زفاف را با تصوراتتان پیش نبرید. اگر برخلاف تصورتان موردی در بدن زن مشاهده کردید، هرگز آن را آشکار نکنید یا اظهار تعجب نکنید مبادا زن اندوهگین شود و آن را مایه حقارت پندارد. یادتان باشد همچون اثر انگشت که شبیه دیگری نیست، بدن افراد هم متفاوت است.
منبع: روزنامه جام جم
سلامانه

پرده بکارت



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 تعبیر خواب ماست و فالوده به همراه حامله

م

ماست
محمدبن سيرين گويد: ديدن ماست شيرين، دليل منفعت بود و ماست ترش، دليل غم و اندوه بود. حضرت دانيال گويد: ديدن ماست درخواب،دليل مال است كه از سفر حاصل كند. ابراهيم كرماني گويد: ديدن ماست درخواب،دليل مال است كه از سفر حاصل كند. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه ماست خورد و شيرين بود، دليل برمال حلال بود.

ف

فالوده
 محمدبن سيرين گويد: اگر بيند لقمه فالوده خورد، دليل است سخن خوش بگويد. اگر بيند كه فالوده در دهن كسي نهاد، دليل است كه از بهر وي كاري نيكو كند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن فالوده بر چهاروجه است. اول: سخن خوش. دوم: مالي كه به زحمت حاصل كند. سوم: كاري نيكو. چهارم: كاري كه به دشواري برآيد.

حامله
ديدن زن حامله در خواب رو به روئي با گناه و بار غم است. اگر در خواب ببينيد که همسرتان حامله شده است تکليفي شاق و سنگين بر شما محول مي گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست نداريد آن کار را انجام بدهيد و اگر هم به اجبار و تکليف بخواهيد بسيار سخت و توان فرساست....
اگر احيانا در خواب احساس کنيد که خودتان حامله شده ايد غمي براي شما مي رسد که به اندازه حمل جنين طول مي کشد البته اين تعبير براي زنان است. اگر در کوچه ببينيد که زن حامله اي مي گذرد خبر ناخوشايندي به شما مي رسد. 

ح



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

رابطه میان مصرف محصولات لبنی و بروز آکنه

سلامت نیوز:در حالی که عوامل متعددی موجب بروز آکنه می شوند، به نظر می رسد محصولات لبنی هم در این زمینه مقصر هستند.

آکنه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محصولات لبنی برای سلامت استخوان ها فوق العاده هستند، اما در برخی افراد هم می توانند موجب بروز آکنه شوند.

به گفته متخصصان تغذیه، هورمون های موجود در شیر گاو موجب تحریک غدد چربی می شوند که عامل بروز آکنه هستند. هم شیرهای ارگانیک و هم شیرهای پاستوریزه، همگی حاوی هورمون های عامل بروز آکنه هستند.

همچنین شیر حاوی مقدار زیادی چربی و قند است که می تواند باعث تشدید آکنه شود. لاکتوز موجود در شیر با علل بروز واکنش های آلرژیک در بسیاری از افراد مرتبط است. همچنین محصولات لبنی حاوی پروتئین های کازئین و آب پنیر هستند که می تواند منجر به بروز التهاب شود.

شایان ذکر است به دلیل کلسیم موجود در شیر و فواید آن، نمی توان آن را از رژیم غذایی حذف کرد. از اینرو توصیه محققان آن است که حتما در این مورد با پزشک مشورت شود.
منبع:مهر

آکنه



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نکاتی مهم در مورد پرده بکارت

پرده بکارت

سلامت نیوز: پرده بکارت ، در نظر مردها از قدیم چیزی رازآلود و خیال انگیز بوده است. خیلی ها آن را مهر طبیعت بر سند مهر مرد می شمردند که تازگی و معصومیت عروسشان را تضمین می کرد. اما چند و چون آن در هاله ای از ابهام بود و با توجه به فرهنگ حجب و حیا ، کسی نیز درباره ویژگی های آن زیاد نمی دانست. و همین عدم شناخت در بعضی مواقع منجر به مشکلات جدی و حتی تراژدی می گردید. امروزه به یمن پیشرفت های علمی و تغییرات فرهنگی ، اطلاعات ما در باره این موضوع بیشتر و نگاهمان به واقع بینی نزدیک تر شده است.

منی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله پزشکی مادر پرده بكارت در حقیقت یك غشای نازك ، همراه با سوراخ یا سوراخهایی برای عبور جریان خونریزی عادت ماهیانه از درون آن ، و چیزی كه بطور مشخص ورودی واژن زنان رو مسدود كرده است. اینكه موجودیت و مفهوم پرده بكارت چیست یكی از اسرار جاودانه و نهفته در بدن زنان است.

در طول نخستین مراحل رشد جنینی، به طور كلی هیچ بخش ورودی به واژن وجود ندارد.لایه باریك بافتی كه در این مرحله واژن را می پوشاند، قبل از تولد به طور ناقص تقسیم می شود، این لایه بعدها پرده بكارت را به وجود می آورد. در صورتیكه در مرحله قبل از تولد، تقسیم لایه به طور كامل صورت گیرد، موجب می شود بعضی زنان به طور مادرزاد، پرده بكارت نداشته باشند.

بسیاری تصور می كنند كه پرده بكارت، داخل واژن قرار دارد. در صورتیكه اینطور نیست. پرده بكارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد. در نظر داشته باشید كه هیچ واژنی دقیقا شبیه آن دیگری نیست.اندازه و شكل این سوراخ از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است.

بعضی ها مادرزاد پرده بكارت ندارند، بعضی دیگر پرده بكارتشان بدون سوراخ است، درحالیكه برخی دیگر پرده های بسیار ضخیمی دارند كه ممكن است برای پاره كردن آن، كمك پزشك مورد نیاز باشد تا از بروز درد در هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود، این شیوه را بریدن پرده می نامند.طی اولین دخول، پرده بكارت در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود، غالبا تا زمانی كه زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.

اگرچه بنظر نمی رسد این بخش وظیفه خاصی داشته باشد، و شاید بتوان گفت كه بافت آن باقی مانده ازفرآیند رشد و شكل گیری واژن باشد. بنظر می آید كه این بخش باعث می شود كه جرم و چرك نتوانند وارد سطح داخلی واژن گردند. حتی می توان گفت كه در بچه ها و اطفال ، پرده می تواند تا حدی یك نقش محافظتی را در برابر وارد شدن اشیا بداخل واژن بازی کند. در بعضی مواقع مشاهده میزان آسیب به پرده می تواند دلیل بر وجود رابطه نامشروع و یا حتی دال بر مورد آزار واذیت قرار گرفتن نیز تلقی گردد.

در طول تاریخ فرهنگهای بسیاری را می توان دید كه در آنها داشتن روابط جنسی خارج از چهارچوب ازدواج ، غیر قانونی بوده است. در این فرهنگها دست نخورده بودن پرده دال بر نداشتن رابطه جنسی برای فرد تلقی می گردد. اما از نظرعلمی مفهوم دست نخورده بودن پرده بیشتر به یك افسانه غیر واقعی می ماند. دلیل آن هم این است كه پرده دارای انواع گوناگونی از نظر شكل ، ضخامت و اندازه می باشد. حتی ازانواع آن می توان به نوع حلقوی آن اشاره كرد كه پرده تمامی ورودی داخل واژن را مسدود می كند و تنها یك سوراخ در میان آن قرار دارد. یا میتوان به پرده جداره دار اشاره كرد كه دارای شكافهای باریكی در قسمت مركز به پایین آن می باشد.

اكثر پرده ها تمامی بخش ورودی واژن را پوشش نمی دهند و همواره دارای منافذی برای خروج خون و مواد زائد در طول مدت عادت ماهیانه هستند.اما در بعضی موارد نادر پرده می تواند قطور باشد و یا بدون سوراخ بوده و یا تمامی بخش ورودی واژن را پوشش دهد. اینگونه پرده ها احتمالاٌ اجازه قاعدگی و یا نفوذ آلت جنسی مرد در زمان آمیزش جنسی و یاهر چیزی كه بخواهد وارد واژن گردد را نخواهند داد.

در اینصورت در زمان سیكل ماهیانه خونریزی صورت نخواهد گرفت و نتیجه آن پر شدن واژن از خون خواهد بود كه این خون می تواند به سمت رحم حركت كرده و موجبات دردسر را برای فرد فراهم آورد. پزشكان این مانع را با یك جراحی ساده و ایجاد شكاف برطرف می کنند.

از آنجا كه پرده بكارت می تواند دارای اشكال مختلف باشد ، باید دریافت كه بازبینی آن نمی تواند دلیل محكمی برای اثبات این مورد باشد كه فرد دارای رابطه جنسی بوده است یا خیر. این قضاوت نادرست می تواند افرادی را هم كه پرده آنها در اثر فعالیتهای ورزشی ،خودارضایی، استفاده از تامپون ، كشیدگی بیش از حد ، نبود مادر زادی ، تستهای پزشكی و غیره دچار آسیب گردبده ، به دردسر اندازد. حتی بسیاری از مدارك از این حكایت می كنند كه پارگی پرده در اثر كشیدگی بیش از حد در فعالیتهایی مانند رقص ، ژیمناستیك و یا اسب سواری نیز شایع است.

گونه ای پرده نیز وجود دارد كه بسیار انعطاف پذیر و قابل ارتجاع بوده و در اثر ورود آلت جنسی یا جسم خارچی به واژن ، ممکن است پاره نشود ودوباره به حالت قبلی خود باز گردد. در ادامه باید یاد آور شد كه پارگی پرده ممكن است با مقداری درد و مدتی خونریزی همراه باشد ولی موارد بسیاری نیز وجود دارد كه پرده بدون درد و خونریزی پاره گردیده است .

انواع مهم پرده عبارتند از :

1- پرده بکارت بدون منفذ

2- پرده بکارت مثلثی

3- پرده بکارت نوع حلقوی(قابل اتساع و غیرقابل اتساع)

4- پرده بکارت نوع هلالی

5- پرده بکارت نوع پل دار(دو تکه)

6- پرده بکارت نوع غربالی

7- پرده بکارت نوع زبانه دار

8- پرده بکارت نوع دندانه دار

9- عدم وجود پرده بکارت به طور طبیعی

10- پرده بکارت بسیار سخت و سفت
منبع:مجله پزشکی مادر ir-med.com

شب زفاف



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تعبیر خواب مازو و فاضلاب به همراه حاجي لک لک

م

تعبیر خواب - مازو
محمدبن سيرين گويد: اگر مازو از درخت جمع كرد، دليل است كه به سختي مال حاصل كند. اگر بيند كه به خروار مازو داشت، دليل است مال بسيار حاصل كند. اگر بيند كه مازو خورد، دليل كه مال حرام خورد. ابراهيم كرماني گويد: ديدن مازو در خواب،دليل بيماري است و مازوي سبز و سياه غم و اندوه بود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن مازو در خواب چهاروجه است. اول: مكروه. دوم: غم و اندوه. سوم: بيماري. چهارم: ملامت در كارها.

ف

 تعبیر خواب - فاضلاب
چنان چه در خواب ببينيد لوله فاضلاب دستشوئي شما گرفته و آب کثيف جمع شده و عفونت آن در فضاي خانه پيچيده اندوهي براي شما پيش مي آيد. چنان چه در خواب ديديد که همان لوله گرفته شده را گشوديد و فاضلاب کثيف جمع شده را جريان انداختيد به طوري که برود خواب شما مي گويد مشکلي براي شما پيش مي آيد که رفع مي گردد و فراغت حاصل مي کنيد. چنان چه در خواب ببيند لوله فاضلاب را درست مي کنيد کاري مفيد انجام مي دهيد که به حفظ حيثيت خودتان و ديگران تمام مي شود و به طور مساوي همه از آن بهره مند مي گردند. اگر در خواب ببينيد ...
که کلنگ به دست داريد و مجراي فاضلاب را خراب مي کنيد براي ديگران مشکلي به وجود مي آوريد و دغل بازي مي کنيد. اگر ببينيد فاضلاب خانه همسايه به خانه شما نشت مي دهد از نزديکان خود بهره مي گيريد ولي اگر اين نشت و رخنه متعفن و کثيف بود يا بوي بد داشت و خرابي ايجاد کرد از جانب آن ها اندوهي مسلم به شما مي رسد. اگر ديديد دست و پايتان به آب کثيف فاضلاب آلوده شده به طوري که در خواب احساس کراهت داشتيد مرتکب خطائي مي شويد که ندامت مي کشيد. اگر لباستان آلوده شده بود مورد سرزنش قرار مي گيريد. روي هم رفته فاضلاب اگر بوي بد داشته باشد و بخصوص اگر کراهت به وجود آورد بد است در غير اين صورت بد نيست. 

تعبیر خواب - حاجي لک لک
در مورد لک لک در حرف ـ ل ـ نوشته ام و اين جا توضيح زياد لازم به نظر نمي رسد فقط از اين نظر که هيچ کلمه اي ساقط نشده باشد مختصري ذکر مي کنيم. لک لک از مرغان کوچ کننده و مهاجر است که بر نقاط مرتفع شهري و بين مردم لانه مي سازد و هر سال در فصل شکوفايي و طراوت طبيعت از دور دست ها به لانه اش مراجعت مي کند و تا پاييز مي ماند، علت اين که اين مرغ را حاجي ناميده اند اين است که مردم ايران فکر مي کردند لک لک در فصولي که ناپديد مي شود و مهاجرت مي کند به خانه خدا و به زيارت کعبه مي رود و چون باز مي گردد حاجي شده ...
است، اين است که او را حاجي لک لک ناميده اند. ديدن حاجي لک لک در خواب تعبير مرغان مهاجر را دارد و ميمون و مبارک است. براي اطلاع بيشتر به حرف ـ ل ـ کلمه لک لک نگاه کنيد. 

ح



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سري دوم اس ام اس و عکس ماه محرم

محرم

عکس ماه محرم

عکس محرم

 بـنــــویـس کــه بــا شـتــاب بـایـد بــرســد
فـــورا بــــبــرش، جـــواب بــایـــد بــرســد
لب هـای رقــیـه از عـطش خـشک شـده
ایـن نـامـه بــه دســت آب بــایـد بــرســد
السلام علیک یا رقیه (س)


محرم

باز دلم خون شـد و چشمم گریست
آنکه درین روز چون من نیست کیست؟
باز دگر باره رسید اربعین
جوش زند خون حـسین از زمین
اربعین حسـینی تسلیت باد

محرم

دیباچه ی عشــق و عاشقی باز شود
دلها همه آماده ی پرواز شود
با بوی محرم الحرام تو حسین
ایام عزا و غصه آغاز شود

اس ام اس محرم



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باران و عکس نوشته های عاشقانه غمگین سری دوم

عکس عاشقانه غمگین

عکس عاشقانه غمگین

عکس نوشته های عاشقانه

زندگی را
سخت نگیر
رونق عمر چند صباحی گذراست .
قصه ی بودن ما
برگی از دفتر افسانه ای راز بقاست
دل اگر می شکند
دل اگر میمیرد
و اگر باغ به خود رنگ خزان میگیرد
همه هشدار به توست
جان من
سخت نگیر
زندگی کوچ همین چلچله هاست
به همین زیبایی
به همین کوتاهی ...

عکس عاشقانه باران

عکس عاشقانه باران



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

فیلم شناسی و مجموعه‌های تلویزیونی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

فیلم‌شناسی
فیلم‌شناسی محمدرضا گلزار
سال     نام فیلم     نوع     سمت     کارگردان     تاریخ اکران     نقش     توضیحات
۱۳۹۴     سلام بمبئی     سینمای بالیوود     بازیگر     قربان محمدپور     -     -     اولین همکاری مشترک سینمای ایران و بالیوود
۱۳۹۴     خشکسالی و دروغ     سینمایی     بازیگر     پدرام علیزاده     -     آرش     -
۱۳۹۳     مادر قلب اتمی     سینمایی     بازیگر     علی احمدزاده     -     طوفان     -
۱۳۹۲     دلم می‌خواد     سینمایی     بازیگر     بهمن فرمان آرا     -     نیما فرزانه     آماده اکران
۱۳۹۰     بانویی از ماه     سینمایی     بازیگر     الهام قره خانی
امیرمهرتاش مهدوی     -     دکترحمید درخشان     انیمیشن رئال
۱۳۹۰     تو و من     سینمایی     بازیگر     محمد بانکی     ۱۵ شهریور ۱۳۹۱     علی     دومین همکاری برادران بانکی و محمدرضا گلزار
۱۳۸۹     در امتداد شهر     سینمایی     بازیگر     علی عطشانی     ۳۰ آذر ۱۳۹۰     محمدرضا گلزار     سومین نقش آفرینی محمدرضا گلزار در نقش خودش - تغییر نام یافته از شش نفر زیر باران
۱۳۸۹     شیش و بش     سینمایی     بازیگر
فیلمنامه‌نویس     بهمن گودرزی     ۱۶ شهریور ۱۳۹۰     سامی     تغییر نام یافته از ساندویچ سرد
۱۳۸۸     دموکراسی تو روز روشن     سینمایی     بازیگر     علی عطشانی     ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹     فرشته مرگ     -
۱۳۸۷     دو خواهر     سینمایی     بازیگر     محمد بانکی     ۲۵ شهریور ۱۳۸۸     امیر و افشین     -
۱۳۸۷     مثل آن شب     فیلم کوتاه     بازیگر     شهرام میرآب اقدم     -     سیاوش     -
۱۳۸۶     مجنون لیلی     سینمایی     بازیگر     قاسم جعفری     ۱ فروردین ۱۳۸۷     فرهاد     -
۱۳۸۶     توفیق اجباری     سینمایی     بازیگر     محمدحسین لطیفی     ۱۶ آبان ۱۳۸۶     محمدرضا گلزار     -
۱۳۸۶     کلاغ پر     سینمایی     بازیگر     شهرام شاه‌حسینی     ۱۸ مهر ۱۳۸۶     رضا     -
۱۳۸۴     تله     سینمایی     بازیگر     سیروس الوند     ۲۲ آذر ۱۳۸۵     فرشاد     -
۱۳۸۴     آتش‌بس     سینمایی     بازیگر     تهمینه میلانی     ۶ اردیبهشت ۱۳۸۵     یوسف     -
۱۳۸۴     شام عروسی     سینمایی     بازیگر     ابراهیم وحیدزاده     ۱۴ تیر ۱۳۸۵     محمدرضا گلزار     حضور افتخاری
۱۳۸۳     گل یخ     سینمایی     بازیگر     کیومرث پوراحمد     ۱۹ اسفند ۱۳۸۳     عباس     بازسازی فیلم قدیمی ایرانی سلطان قلب‌ها
۱۳۸۲     بوتیک     سینمایی     بازیگر     حمید نعمت‌الله     ۱۵ اسفند ۱۳۸۲     جهانگیر     -
۱۳۸۲     سیزده گربه روی شیروانی     سینمایی     بازیگر     علی عبدالعلی‌زاده     ۲۵ شهریور ۱۳۸۳     رامو     -
۱۳۸۲     کما     سینمایی     بازیگر     آرش معیریان     ۲۸ اسفند ۱۳۸۲     امیر     -
۱۳۸۱     چشمان سیاه     سینمایی     بازیگر     ایرج قادری     ۱۵ آذر ۱۳۸۲     سورنا     -
۱۳۸۱     زهر عسل     سینمایی     بازیگر     ابراهیم شیبانی     ۱ فروردین ۱۳۸۳     سینا     -
۱۳۸۰     بالای شهر پایین شهر     سینمایی     بازیگر     اکبر خامین     ۱۵ آبان ۱۳۸۱     داوود     -
۱۳۸۰     زمانه     سینمایی     بازیگر     حمیدرضا صلاحمند     ۲۱ خرداد ۱۳۸۲     سعید     -
۱۳۸۰     شام آخر     سینمایی     بازیگر     فریدون جیرانی     ۸ فروردین ۱۳۸۱     مانی     -
۱۳۷۹     سام و نرگس     سینمایی     بازیگر     ایرج قادری     ۲۷ شهریور ۱۳۸۱     سام     -
مجموعه‌های تلویزیونی
مجموعه‌های تلویزیونی
سال     نام سریال     سمت     نام کارگردان     تعداد قسمت‌ها     تاریخ پخش مجموعه اول     تاریخ پخش مجموعه آخر     نام نقش     توضیحات
۱۳۹۳     عشق تعطیل نیست     بازیگر     بیژن بیرنگ     ۲۶ قسمت     ۶ بهمن ۱۳۹۳     ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴     رها    
۱۳۹۰     ساخت ایران     بازیگر     محمدحسین لطیفی     ۱۸ قسمت     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰     ۴ شهریور ۱۳۹۱     جمشید (جیمی هنریکس)     مجموعه ویدیویی شبکه نمایش خانگی که در ۱۰ بسته دو قسمتی تولید شده، بسته آخر شامل سکانس پایانی و پشت صحنه است.

محمدرضا گلزار



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عوارض سزارین بیش از زایمان طبیعی می باشد

زایمان طبیعی


سلامت نیوز: متخصص مامایی و مسوول آموزش زایمان فیزیولوژی بیمارستان بهارلو گفت: متاسفانه امروزه بسیاری از مادران باردار از زایمان طبیعی می ترسند درحالیكه عوارض سزارین بیش از زایمان طبیعی است.

سزارین

مریم كاتبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آموزش های قبل از زایمان می تواند تاثیر بسزایی در از بین رفتن ترس زنان باردار از زایمان طبیعی و همچنین تسهیل زایمان طبیعی شود.

وی اظهار داشت: بطور مثال آموزش های زایمان طبیعی از هفته بیستم برای زنان باردار بطور رایگان در بیمارستان بهارلو برگزار می شود كه در آن روش های زایمان طبیعی، طریقه اكسیژن گیری، ورزش های بارداری، بهداشت روان و تن آرامی به آنان آموزش داده می شود و حتی از تغذیه رایگان نیز برخوردار می شوند.

مسوول آموزش زایمان فیزیولوژی بیمارستان بهارلو با بیان اینكه پارگی شكم و خون ریزی در سزارین دو برابر زایمان طبیعی است، خاطرنشان كرد: زنان باردار پس از زایمان طبیعی، سریع تر از زنانی كه سزارین كرده اند، بهبود می یابند.

كاتبی افزود: همچنین برای سزارین نیاز به اتاق عمل خاصی است و داروهای بیهوشی آن عوارض خاص خود را دارد.

به گفته وی، متاسفانه برخی از بخش های خصوصی برای درآمد بیشتر به زنان باردار توصیه می كنند از روش سزارین استفاده كنند.
منبع:ایرنا

ارگاسم



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پوریا پورسرخ و امیرحسین آرمان و شاهرخ استخری

عکس پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ

عکس های پوریا پورسرخ

عکس جدید و دیدنی از بازیگران مرد ایرانی

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

عکس جدید و دیدنی از بازیگران مرد ایرانی

عکس شاهرخ استخری

عکس جدید و دیدنی از بازیگران مرد ایرانی

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری



:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آیا خودارضایی به پرده بکارت آسیب می رساند

پرده بکارت

سلامت نیوز: عمل پاره‌شدن پرده بهتر است در زمانی كه بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد، انجام شود.

به گزارش سلامت نیوز،معصومه حیدری، عضو هیات علمی دانشكده پرستاری مامایی دانشگاه شاهد در سلامتیران نوشت: هایمن(Hymen) یا همان پرده بكارت، غشایی است كه تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می‌پوشاند. «هایمن» لغتی یونانی است به معنای پوست یا پرده كه از نام الهه ازدواج و عروسی یونانیان گرفته شده است. یونانیان باستان از این لغت برای انواع پرده‌ها از جمله پرده‌ای كه قلب را احاطه می‌كند (پریكارد)، استفاده می‌كردند، اما با گذشت زمان، كاربرد آن به پرده بكارت محدود شد.

شب زفاف

در نخستین مراحل رشد جنینی، هیچ ورودی‌ای به واژن وجود ندارد. لایه باریك بافتی كه در این مرحله واژن را می‌پوشاند، قبل از تولد به طور ناقص تقسیم می‌شود، این لایه بعدها پرده بكارت را به وجود می‌آورد. بسیاری از افراد تصور می‌كنند پرده بكارت، داخل واژن قرار دارد. در صورتی كه این‌طور نیست. پرده بكارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه آن قرار دارد. پرده بکارت كه یک چین غشایی نامنظم است و از اپیتلیوم شاخی تشکیل شده، درست در مدخل ورودی واژن قرار دارد و در واقع به منزله در ورودی واژن است و اولین بار با مقاربت، معاینه خشن، ضربه و جراحی پاره می‌شود. معمولا پرده بکارت یک یا چند سوراخ کوچک دارد که خون‌ریزی قاعدگی از آن خارج می‌شود. اگر این پرده اصلا سوراخ نداشته و به طور کامل واژن را بسته باشد، خون قاعدگی در پشت آن تجمع می‌یابد و در رحم انباشته می‌شود و بر اثر پس زده‌شدن به داخل حفره صفاقی می‌تواند سبب بیماری اندومتریوز و نازایی شود که این مورد بسیار نادر است.

پارگی پرده بکارت
‌رشته‌های عصبی در پرده كم هستند و به همین دلیل در صورت آرامش جسمی و روانی پارگی آن معمولا بدون درد است. عمل پاره‌شدن پرده بهتر است در زمانی كه بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد، انجام شود. ‌بنابراین نزدیكی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی‌شود. ‌خانم‌ها بهتر است قبل از نزدیكی برای آگاهی از نوع پرده‌شان به پزشك متخصص زنان مراجعه كنند. ‌ممکن است در برخی ‌موارد پرده بسیار ضخیم باشد كه برای پاره‌كردن آن، كمك پزشك مورد نیاز باشد تا از بروز درد هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود. این شیوه را بریدن پرده می‌نامند. طی اولین نزدیكی، پرده بكارت در چند جا پاره و به چند قطعه تقسیم می‌شود. غالبا تا زمانی كه زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت. ‌در صورت تنگی دهانه واژن، بهتر است از كرم و ژله‌ای تسهیل‌كننده یا اسپری بی‌حس‌كننده استفاده كرد. ‌ضمن اینكه تحریك زن و خروج ترشحات از دهانه واژن، موجب نرم شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسی می‌شود. گاهی پرده بكارت با یك یا دو بار نزدیكی كاملا پاره نمی‌شود و هر دفعه قسمتی از آن پاره می‌شود و كمی خون‌ریزی می‌كند. ‌بدون پارگی پرده، اسپرم ریخته شده روی آن می‌تواند موجب بارداری شود، زیرا اسپرم می‌تواند از سوراخ پرده حركت كند و به طرف تخمك زن برود و باعث بارداری شود. ‌در این موارد زن با پرده سالم باردار می‌شود. ورزش‌هایی مانند سواركاری، دو، پرش و شنا هرگز باعث پاره شدن پرده دختر نمی‌شوند مگر اینكه وی طی حادثه‌ای و در هنگام بازی، سقوط كند و در همان زمان جسمی نوك تیز به پرده اصابت كند و موجب پارگی آن شود. ‌

انواع پرده بکارت
در نظر داشته باشید كه هیچ پرده بکارتی دقیقا شبیه دیگری نیست. اندازه و شكل آن از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است. انواع رایج پرده بكارت عبارتند از:

• پرده بكارت حلقوی: به صورت حلقه‌ای دور ورودی واژن را می‌پوشاند.

• پرده بكارت ارتجاعی: انعطاف‌پذیر و قابل‌ارتجاع است و هنگام اولین رابطه زناشویی پاره نمی‌شود یا به طور جزئی پاره می‌شود و هیچ خون‌ریزی‌ای ندارد.

• پرده بكارت دو سوراخی یا تیغه‌ای: یك تیغه ممتد در طول ورودی واژن دارد.

• پرده بكارت غربالی (سوراخ‌سوراخ): به طور كامل در عرض مهبل كشیده شده اما سطح آن سوراخ‌سوراخ است.

• پرده بکارت شاخه‌دار: اغلب به صورت کنگره‌ای و دارای اضلاعی از شکاف در طرفین است.

• پرده بدون سوراخ یا بسته: گاهی در دخترانی كه به سن بلوغ می‌رسند، پرده بسته است و خون قاعدگی پشت آن جمع می‌‌شود و نمی‌تواند خارج شود در نتیجه باعث بروز درد خواهد شد، اینگونه افراد باید به پزشك مراجعه كنند تا طی عمل جراحی و ایجاد برشی در سطح پرده، این مشكل برطرف شود.

• پرده بکارت کنگره‌ای: کمیاب است و کمتر وجود دارد.

خون پرده بکارت
معمولا پس از پارگی پرده بکارت خون‌ریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می‌شود. لازم است این خون را از خون قاعدگی تمییز دهیم. خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است بنابراین دیرتر لخته می‌شود و سلول‌های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پرده بکارت سریع‌تر لخته می‌شود و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است. لبه‌های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ است و آثار خون لخته‌شده در آن مشاهده می‌شود. بعد از حدود یک هفته، لبه‌های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه‌های زخم نسبتا گرفته می‌شوند. ‌نکته مهم این است که لبه‌های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی‌خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن مشخص خواهد شد. ‌تاکید می‌کنم پرده بکارت فقط و فقط بر اثر ضربه مستقیم به آن یا مقاربت پارگی پیدا می‌کند و جز ضربه مستقیم هیچ مورد دیگری باعث پارگی آن نمی‌شود.

عدم خون‌ریزی برخی از زنان در اولین رابطه جنسی
در حالتی که زن هنگام نزدیكی، آرام و بدون تنش باشد، زمان كافی برای عشق‌ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی كند و دهانه واژنش به اندازه كافی مرطوب باشد، دخول به نرمی انجام می‌شود و به این ترتیب ممکن است زن در اولین ارتباط خون‌ریزی نداشته باشد. ‌اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع كند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خون‌ریزی و درد خواهد داشت.

پاسخ به 3 پرسش رایج
درباره این مساله، پرسش‌ها و ابهامات زیادی بین مردم وجود دارد که از میان آنها 3 پرسش زیر را می‌توان جزو شایع‌ترین‌ها دانست:

آیا ممکن است با یک بار مقاربت پرده بکارت از بین برود؟
بله، از آنجا که پرده بکارت دقیقا در مدخل ورودی واژن قرار دارد، معمولا طی اولین مقاربت از بین می‌رود، حتی اگر مقاربت به طور کامل انجام نشده باشد.

آیا سقوط از ارتفاع می‌تواند باعث پارگی پرده بکارت شود؟
خیر، سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگین، کوهنوردی و موارد مشابه به هیچ عنوان نمی‌توانند باعث پارگی پرده بکارت شوند. البته ممکن است در اثر سقوط یا انجام کارهای سنگین مقداری خون‌ریزی از دستگاه تناسلی مشاهده شود که در هیچ‌کدام از موارد مربوط به پارگی پرده نیست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم مکانیسمی مشابه قاعدگی دارد یعنی فشار به رحم باعث خون‌ریزی یا لکه‌بینی در فرد می‌شود. ‌تاکید می‌کنم پرده بکارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقیم به آن یا مقاربت پارگی پیدا می‌کند و جز ضربه مستقیم هیچ مورد دیگری باعث پارگی آن نمی‌شود.

خون‌ریزی در اثر پارگی پرده بکارت چه مقدار است؟
حداقلی برای خون‌ریزی در این حالت نداریم. ممکن است در حد یك یا دو قطره باشد یا شاید هم بیشتر باشد ولی حداکثر به اندازه آغشته شدن یك عدد پوشک خواهد بود و چیزی که مسلم است این است که این خون‌ریزی نباید ادامه داشته باشد و معمولا در عرض یك یا دو دقیقه تمام می‌شود. اگر در مواردی خون‌ریزی ادامه داشت احتمال پارگی‌های اطراف واژن مطرح می‌شود که در این صورت حتما باید ترمیم شود و این مسئله بیشتر زمانی اتفاق می‌افتد که مقاربت بدون رضایت زن و با مقاومت وی و اصرار طرف مقابل انجام شود که در این موارد باید پارگی واژن ترمیم شود. در پایان تاکید می‌کنم که پرده بکارت ملاک مطمئنی برای تشخیص سلامت جنسی دختران نیست و انواعی از پرده بکارت وجود دارد که خون‌ریزی ایجاد نخواهد شد و در این موارد بهتر است حتما قبل از ازدواج به پزشک یا ماما مراجعه شده و برگه گواهی سلامت دریافت شود.

خودارضایی نیز می تواند باعث آسیب پرده بکارت شود. پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد كه نسبت به کوچک‌ترین تحریک آسیب‌پذیر است. گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی‌رساند ولی همین آسیب جزئی كه برگشت‌ناپذیر و قابل تشخیص است نیز سبب حساس شدن می‌شود. احتمال پارگی پرده بکارت بر اثر خودتحریکی و پیامدهای روانی ناشی از آن وجود دارد.

منی



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تعبیر خواب مارچوبه و فاستوني به همراه حاجي فيروز

م

تعبیر خواب مارچوبه
 محمدبن سيرين گويد: اگر بيند كه مارچوبه از زمين به وقت خود جمع مي كرد دليل منفعت بود. اگر خام خورد مضرت است.

ف

تعبیر خواب - فاستوني
فاستوني از انواع پارچه کت و شلواري است. اين يک کلمه روسي است که به ايران آمده و در زبان فارسي پذيرفته شده و تقريبا هويت ايراني يافته است. در سال هاي پيش از مشروطيت و حتي در جريان آن فاستوني تنها پارچه اي بود که با آن سرداري مي دوختند لذا بسيار شناخته شده و معمول بوده و بازار گرمي داشت. سرداري لباس راحتي بود که مردان مي پوشيدند و به اين علت آن را ترجيح مي دادند که زير آن مي توانستند هر چه دوست دارند بپوشند. در خواب فاستوني رنگ و نوع مشخص ندارد که ما اگر ديديم بشناسيم. يا ذهن ما در خواب به آن آشنائي ...
مي دهد يا نام آن مطرح مي شود لذا ما اينجا هر نوع پارچه کت و شلواري از آن نوع را فاستوني قلمداد مي کنيم. در خواب هاي ما اين پارچه اگر از پشم بافته شده باشد خوب است و اگر از نخ باشد امتيازي ندارد. پشم نعمت و برکت است و نخ اين بشارت را نمي دهد. چنان چه در خواب ببينيد که کسي قواره اي پارچه فاستوني به شما هديه داد يا خريداري کرديد يا سوغات گرفتيد به هر حال نعمت مي يابيد و به قدر آن که از آن قواره پارچه خوشتان بيايد و خوشحال شويد سود مي بريد. اگر در خواب ديديد که از فاستوني پشمي لباس دوخته ايد کاري مفيد انجام مي دهيد که در جهت حفظ آبرو و شخصيت و اعتبار شما موثراست. چنان چه در خواب ديديد از آن پارچه لباس دوخته ايد و آن لباس به اندام شما برازنده است آبرويتان حفظ مي شود. اگر لباسي دوخته ايد زشت و ناموزون باشد تعبير خلاف آن است که گفته شد. اگر فاستوني در خواب شما از نخ بود و ذهنتان گواهي داد که از نخ است کاري مي کنيد که اعتبار و احترام و سود و فايده نمي آورد ولي غم آور نيست، به زبان ديگر شخصيت شما بدون لطمه خوردن مطرح مي شود. 

تعبیر خواب - حاجي فيروز
 ديدن حاجي فيروز در خواب ميمون و مبارک است چرا که وجود او در معابر و کوچه ها از رسيدن بهار خبر مي دهد و بهار نيز فصل تجديد حيات طبيعت مي باشد. اگر ديديد حاجي فيروز به در خانه شما آمده از عزيزي دور افتاده، يا از مسافري خبر مي يابيد. اگر از حاجي فيروز چيزي گرفتيد ديني به گردنتان مي افتد ...
و بدهکار و وامدار مي شويد. اگر حاجي فيروز مي خواند و مي رقصيد و شما به تماشاي آن ايستاده بوديد مرتکب گناه مي شويد و اين گناهي است از جمله معاصي پنهان. 

ح



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سری اول اس ام اس و عکس ماه محرم

محرم

عکس محرم

عکس محرم

تا کرب و بــلا هست ، زمین را عشق است
آه دل همواره غمین را عشق است
هر چند که هیچ است همه ارزش ما
مجنون حسینیم ، همین را عشق است

♥♥♥  اس ام اس ماه محرم  ♥♥♥

خداروشکر محرمتو دیدم دوباره آقاجون
نمردمو دیدم که چشمها بارون مییباره آقاجون

♥♥♥  اس ام اس ماه محرم  ♥♥♥

یارب دلـــم از غم حسین محزون کن
در سینه ما محبتش افزون کن
جز عشـق حسین هر آنچه باشه باشد به دلم
خون ساز و ز راه دیده ام بیرون کن

اس ام اس محرم



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عاشقانه باران و عکس نوشته های عاشقانه غمگین سری اول

عکس عاشقانه غمگین


عکس عاشقانه غمگین,عکس نوشته های عاشقانه

عکس نوشته های عاشقانه

 بهار را می گسترانی و نمی دانی
که این بی حوصله جز پریشان کردن
نمی داند
#هوشنگ_چالنگی
 
 
دیگر بهار چه مفهومی دارد!
کرانه ها آبی نیست
من کرخت می شوم
باد هم نمی آید
چه پریشانست
من
#یار_محمد_اسدپور
 
پیراهن کبود پر از عطر خویش را
برداشتم که باز بپوشم شب بهار
دیدم ستاره های نگاهت هنوز هم
در آسمان آبی آن مانده یادگار...
#ژاله_اصفهانی
 
نان را از من بگیر اگر می خواهی
هوا را از من بگیر اما
خنده ات را نه...
نان را، هوا را
روشنی را، بهار را
از من بگیر
اما خنده ات را هرگز!
تا چشم از دنیا نبندم
پابلو نرودا

عکس عاشقانه باران

عکس عاشقانه باران



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

زایمان‌ طبیعی با شیوه‌ای نوین

زایمان طبیعی

زایمان موهبتی است الهی و طبیعی در چرخه هستی، اما همراه با درد جسمی،كه برخلاف تفكرات حاكم بر قرون وسطی كه آن را ناشی از باورهای نادرست همچون كفاره گناه آدم و حوا بعلت خوردن میوه ممنوعه  می‌دانستند امروزه حكمت‌های  آن مشخص و مبرهن است  همچون هشدار به مادر و اطرافیان جهت آمادگی برای زایمان و غیره كه مقوله این مقال نیست.

سزارین


اما امروزه دردهای ناشی از زایمان را می‌توان به روشهای گوناگونی تسكین یا مادر را در شرایطی قرار داده تا این درد طاق تفرسا را به دردی قابل تحمل تبدیل كند. امروزه از رو‌شهای مختلف و متنوعی در دنیا برای زایمان بدون درد یا كم درد و با  كمترین  میزان عارضة جانبی برای مادر و نوزاد استفاده می‌شود كه به دسته دارویی و غیر دارویی تقسیم می‌شوندكه عبارتند از :

الف)- روشهای غیر دارویی ▪ سایکوپروفیلاکسی (لاماز - رفیکسولوژی ) ▪ تمركز - ماساژ ▪ موزیک - آروماتراپی▪ هومئوپاتی - گیاه درمانی ▪ طب فشاری - طب سوزنی ▪ تحریک الکتریکی عصب از راه پوست▪ استئوپاتی – هیپنوتیزم ▪ ورزش ▪ استفاده از گرما و یا سرمای موضعی ▪ گذراندن مراحل قبل از زایمان در وان آب گرم و یا زایمان در آب ▪ انتخاب وضع های مختلف زایمانی▪ بیوفیدبک - دعا - انرژی درمانی - آموزش - حمایت روحی ▪ حمایت حین زایمان توسط همراه و غیره

ب) -روشهای دارویی عبارتند از : ▪ استنشاق هوشبرها ▪ استنشاق انتونکس ▪ داروهای عضلانی ▪ داروهای وریدی ▪ تزریق پوستی آب مقطر اپیدورال آنالژزی - ساب آراکنوئید آنالژزی ▪ تزریق داخل کانال زایمان (پاراسرویکال و پودندال)بیش از یكصد روش در طی دو قرن اخیر در دنیا جهت تسهیل زایمان بدون درد یا كم درد استفاده شده و می‌شود كه در آن میان  تكنیك هیپنوتیزم  و خود هیپنوتیزم بعلت  قدرت وگستردگی كه در عالم ذهن دارد روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پروفسور ”ارنست هیلگارد“ در اثر تحقیقی خود با نام ”کاربرد هیپنوتیزم در تسکین درد“ ضمن بیان بنیان‌های علمی علت‌های پیدایش درد، به کاربرد وسیع هیپنوتیزم در کنترل درد پرداخته است: ▪ کاربرد هیپنوتیزم در تسکین درد برای انجام انواع جراحی‌های کوچک و بزرگ▪ کاربرد هیپنوتیزم در تسکین درد و ایجاد شرایط مناسب در شیمی‌درمانی و مراقبت از بیماران سرطانی دارای دردهای شدید▪ کاربرد هیپنوتیزم برای تسکین درد و بسیاری از زمینه‌های دیگر برای انجام طیف گسترده‌ای از جراحی‌ها و بیماری‌های مربوط به دندان‌پزشکی▪ کاربرد هیپنوتیزم برای انجام زایمان بی‌درد یا بسیار راحت

زایمان بی‌درد با هیپنوتیزم یا خودهیپنوتیزم، یک روش بسیار علمی و کاربردی است که به سهولت و ارزانی می‌تواند مورد استفاده بسیاری از خانم‌های باردار قرار بگیرد. برای انجام این کار، کافی است ، این قبیل افراد را با هیپنوتیزم یا خودهیپنوتیزم آشنا کرد تا زایمان بی‌درد یا کم‌دردی را انجام دهند. اگر خانم‌های باردار که استعداد هیپنوتیزم‌پذیری متوسط یا خوبی دارند، با خودهیپنوتیزم و روش‌های ایجاد بی‌‌دردی با آن، آشنا شوند؛ در خانه، درمانگاه یا بیمارستان، حتی بدون کمک هیپنوتیزور، می‌توانند زیر نظر پزشک یا ماما، خود را در شرایط بی‌دردی قرار دهند. و وضع حمل نمایند مطالعات و تحقیقات انجام شده در سالهای اخیر ثابت نموده است  بیش از7۰درصد از زنان هر جامعه‌ای می‌توانند جهت کنترل عوارض بارداری (تهوع و استفراغ ماههای اول و ...) و تسکین دردهای زایمان از فوائد تمرینات خود‌هیپنوتیزم بهرمند شوند از اینرو توصیه می‌گردد زنان جوانی که در سنین بارداری می باشند قبل از حاملگی و یا در ماه ششم بارداری نسبت به آموزش تمرینات فوق الذکر اقدام نمایند تا زایمانی بسیار راحت و آرام را تجربه نمایند. ترس از زایمان طبیعی و درد‌های ناشی از آن و روش نادرست زایمان طبیعی در شرایط فعلی از عوامل اصلی روی آوری خانم‌های باردار به سزارین در ایران می‌باشد.در حقیقت زایمان مادر در محیطی آرام و امن ، اهرمی برای تبلیغ زایمان طبیعی است كه امروزه در كشورهای پیشرفته روز به روز تمایل زنان باردار برای زایمان طبیعی بعلت محاسن بسیار آن بیشتر و بیشتر می‌شود سزارین یک جراحی بزرگ است که با شکافتن پوست روی شکم، عضلات زیر آن و جدار رحم همراه است به طورمتوسط، ۱۰ الی 15 درصد زایمان ها در جهان به روش سزارین انجام می شود،طبق آمار رسمی در ایران حدود ۲۵ تا ۳۵ درصد زایمان‌ها به صورت عمل جراحی یعنی سزارین صورت می گیرند، در حالی که طبق آمار غیر رسمی این مقدار بسیار بیشتر از درصد عنوان شده است. با این وجود همین درصد ذكر شده نیز در ایران ۵ برابر بیشتر از سایر نقاط جهان است. امروزه در برخی‌از بیمارستان‌های خصوصی ایران این آمارحتی۱۰۰در‌صد نیز گزارش شده است. این در حالی است در جوامع حتی پیشرفته بعلت استفاده از روشهای ذكر شده تنها در شرایط اضطراری از سزارین استفاده می‌كنند  و۸۰ تا ۸۵ درصد زایمان‌ها بصورت طبیعی رخ می‌دهند و تنها در کمتر از ۱۵ درصد آنها، اقدام به مداخلات تهاجمی‌ طبی ضروری می‌گردد چرا که اگر در بعضی موارد سزارین صورت نگیرد جان نوزاد و حتی در مواردی جان مادر در مخاطره خواهد بود. در این میان هیپنوتیزم ثابت كرده است با قدرت شگرف و بی نظیر خود همچنان كه گفته شد در حیطه جراحی‌های بزرگ وارد می‌تواند وارد عمل شود 4بار انجام عمل سزارین  با هیپنوتیزم در ایران در سال‌های 1369  ، 1386 1387 ، 1388 ، توسط استاد الماسیان  خود مدعای این ادعاست. براستی اگر هیپنوتیزم قادر است دست به چنین كارهای بزرگی بزند پس چرا از آن در حیطه زایمان طبیعی استفاده نگردد كه امروزه در دنیا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.ودر بسیاری از مراكز بزرگ بیمارستانی و درمانی جهان برای زایمانهای طبیعی استفاده می‌شود.

جنكینز و پریچارد با بررسی 600 زن حامله كه از این میان 262 نفر آنها تحت آموزشهای هیپنوتیزم بودند دریافتند كه دردهای زنان اول زا هیپنوز شده از 9.3 ساعت به 6.4 ساعت كاهش می‌یابد(سه ساعت كاهش دردهای زایمان) و در زنان چند زایمانی این دردها از 6.2 ساعت به 5.3 می‌رسد (یك ساعت كاهش دردزایمان) همچنین دردهای مرحله دوم زایمان از 50 دقیقه به 37 دقیقه می‌رسد.

در تحقیق مقایسه‌ای دیگری كه بین روش لاماز و هیپنوتیزم صورت گرفت(51 نفر لاماز و 45 نفر هیپنوتیزم) مشاهده شد كه دردهای اولیه زایمان در گروه تحت هیپنوتیزم شده در مقایسه با گروه تحت لاماز 98 دقیقه و مرحله دوم زایمان 40 دقیقه كوتاهتر شده است همچنین زنان رضایت بیشتر، اضطراب كمتر و خواب راحت‌تری را  گروه تحت هیپنوزتجربه كرده‌اند.در بریتانیا در یك مطالعه مهم بین 270 نفر  كه در سه گروه مستقل و مساوی تقسیم شده بودند  متوجه گردیدند طول دردهای مرحله اول و دوم زایمان در گروه هیپنوز شده6 ساعت و 21 دقیقه، در گروه تن آرامی(ریلاكس شده) 9 ساعت 28 دقیقه و در گروهی كه تنها تحت نظر(كنترلی) بوده‌اند 9 ساعت 45 دقیقه بوده است. این مطالعات تنها مختص ده‌های اخیر نبوده بلكه پیشتر نیز ابرامسون و هلرون در 1950 در تحقیقاتی بر روی یكصد مادر تحت هیپنوز در مقایسه با 88 زن زائو تحت كنترل 23/3 ساعت كاهش درد را ثبت كردند ملجر نیز در 1966 تقریبا به همین زمان كاهش دست یافت. تحقیقات انجام یافته فراوان دیگری در دنیا نیز انجام گرفته كه همگی آنها در مراجع معتبر چاپ و مورد تایید قرار گرفته‌اند كه تعدادی از انها در پانوشت امده است.

مصرف دارو:

 در تحقیقی كه در بریتانیا بر روی 45زائو تحت هیپنوزصورت گرفت در 55درصد آنها از هیچ گونه داروی برای تسكین دردهای مرحله اول و دوم استفاده نگردید این در حالی است در گروه تحت نظراین رقم تنها22 درصد گزارش شد.

در دو تحقیق تركیبی دیگر بر روی 1000 تولد متوالی  در850 زن حامله‌ای كه تحت هیپنوز بودند این میزان عدم استعمال دارو 58 درصد اعلام شد. در پنج تحقیق دیگر این میزان به 60 الی 79 درصد رسید. تفاوتی كه دراین بین در نتایج مشاهد می‌شود بدلایل مختلفی است یكی تبحر و تجربه هیپنوزكننده، دیگری خصوصیات اجتماعی ، اقتصادی و متفاوت گروه‌ها تحت بررسی است اما هر چه كه باشد این میزان كمتر از 50 درصدنخواهد بود.

نرخ مداخله جراحی:

در یك تحقیق انجام شده در ایالت فلوریدا كه بر روی 42 مادری نوجوان صورت گرفت بدلیل شرایط جسمی خاص كه این قبیل  از مادران دارند 22 نفر آنها تحت تاثیر هیپنوتیزم نیاز به هیچ گونه مداخله جراحی پیدا نكردند یعنی  تنها6/47 درصد آنهاتحت عمل سزارین قرار گرفتند این در حالیست در گروه 20 نفره تحت كنترل 12 تای آنها تحت عمل جراحی قرار گرفتند ( 60 درصد). اما تفاوت محسوس‌تر در میزان سپری كردن زمان و هزینه‌های اقامت و درمان  بیمارستانی بود درگروه اول تنها یك نفر بیشتر از دو روز را دربیمارستان سپری كرد(4/2 درصد) در حالیكه در گروه دوم این تعداد از 20 نفر به 8 نفر رسید(40 درصد).

هارمون و هینان و تییر در 1990 در مطالعه‌ای كه بر روی زنان اول‌زای تحت آموزش هیپنوز انجام دادند متوجه شدند نمره آپگارآنها بلاتر رفته و استفاده از دارو نیز  بشدت كاهش یافته است. در ضمن 84% از زنان تمایل خود را برای زایمان طبیعی نشان داده‌اند كه این بالاترین نرخ تولد برای مادران اول زای به ثبت رسیده است.

افسردگی پس از زایمان

مك كارتی در سال 1998، در تحقیقاتی كه بر روی 600 زن حامله كه تنها پنج جلسه 30 دقیقه‌ای تحت هیپنوز بودند مشاهده كرد هیچگونه افسردگی پس از زایمان در آنها وجود ندارد. این در حالی است كه در حالت معمول 10 الی 15 درصد زنان به افسردگی‌های پس از زایمان دچار می‌شوند. این مشاهدات نشان داد حتی یك مداخله ساده توسط هیپنوتیزور اثرات گسترده‌ای هم در بعدپزشكی و هم در بعد اجتماعی بر جای می‌گذارد.

 انجمن پزشكی بریتانیا در سال 1993 اعلام كرد یك چهارم از زنان حامله آن كشور از درمانهای مكمل برای زایمان بهره می برندو بیش از یك قرن است كه هیپنوتیزم برای زایمان در دنیا استفاده می‌شود. مطمئناً اگر امارهای 2010 منتشر می‌شد با توجه به آگاهی مادران این رقم هم اكنون به حداقل 50 درصد نیز می رسید.

دكتر خدایی متخصص زنان و مامایی كسی كه از چهار عمل جراحی هینوتیزمی انجام شده توسط استاد الماسیان دو عمل آن را با همراهی و تیم ایشان مدیریت و رهبری می شد جمله زیبایی دارند «هیپنوتیزم علمی بسیار زیباست كه توانایی‌های انسان در آن بسیار زیادمی‌باشد و ما دوست داریم تمام مردم، با علاقه این علم را بدون خرافات اطرافش بشناسند و در جنبه‌های مختلف زندگی از آن استفاده كنند. ما اولین قدم‌ها را درخصوص ورود متافیزیك به پزشكی برداشتیم و هر كسی با هر خلاقیتی كه دارد، می‌تواند متافیزیك را در زمینه‌های مختلف به كار بگیرد. وقتی ادیسون الكتریسیته را كشف كرد، نهایت هنرش این بود كه لامپ را با آن روشن كند ولی الان كمترین كاری كه با الكتریسیته می شود، روشن شدن لامپ است. ما می خواهیم این علم با تمام توانایی هایش مثل بقیه علوم شناخته شود».باشد كه چنین گردد.
بهنام لطفی فر (هیپنوتراپ)
وبلاگ هیپنوتراپی
منبع:مجله پزشکی مادر ir-med.com

ارگاسم



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عکس های جدید پوریا پورسرخ , امیرحسین آرمان و شاهرخ استخری

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ

عکس پوریا پورسرخ

عکس های جدید و زیبا از پوریا پورسرخ

امیرحسین آرمان

عکس های جدید و زیبا از امیرحسین آرمان

عکس امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

شاهرخ استخری

عکس های جدید و زیبا از شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بررسی دو روایت از شب زفاف

شب زفاف


سلامت نیوز: حقیقت مطلب اینست که اکثر مسلمانان نتوانسته اند اهمیت بسیار زیاد مسائل جنسی و توجهی که اسلام به این مسئله دارد را درک کنند . این مسئله باعث می شود که آموزش مسائل جنسی تبدیل به یک حلقه ی مفقوده در جامعه شود و به خاطر همین سهل انگاری و عدم اطلاع رسانی بعضی از نهادهای آموزشی و فرهنگی ، افرادی که در مسائل جنسی دچار مشکل می شوند ...

منی


الف : سنتی مذهبی
حقیقت مطلب اینست که اکثر مسلمانان نتوانسته اند اهمیت بسیار زیاد مسائل جنسی و توجهی که اسلام به این مسئله دارد را درک کنند . این مسئله باعث می شود که آموزش مسائل جنسی تبدیل به یک حلقه ی مفقوده در جامعه شود و به خاطر همین سهل انگاری و عدم اطلاع رسانی بعضی از نهادهای آموزشی و فرهنگی ، افرادی که در مسائل جنسی دچار مشکل می شوند و به سراغ منابع علمی معتبر می گردند ، اغلب مواقع نتایج خوب و استانداردی را به دست نمی آورند.

در شب اول عروسی چه باید کرد؟
شب عروسی (زفاف) اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود . به همین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای آن ذکر شده است . در این شب دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را برای عروس و داماد نازل می کنند.
از آموزه های دینی به دست می آید ، همبستر شدن زن و شوهر و ارضای غریزه جنسی از این راه عبادت محسوب می شود و حتی در روایتی آمده است اگر کسی عمل نزدیکی با همسرش را همراه با آداب و رسوم آن زود به زود انجام دهد ، به یکی از سنت های پیامبران (ص) عمل کرده است .

نکاتی که در این جا باید بر آن تأکید کرد این است :
  1- در انسان برخلاف سایر جانداران ، کیفیت همبستر شدن و انجام رفتار جنسی با همسر غریزی نیست ، بلکه آموختنی است و باید روش صحیح آن را یاد گرفت ، گرچه اصل وجود غریزه جنسی ، غریزی و فطری است. به همین دلیل یکی از ضروریات برای هر پسر و دختر جوان که تصمیم بر ازدواج دارند ، این است که دانستنی های لازم برای این کار را یاد بگیرند. این دانستنی ها شامل: مقدمات همبستر شدن ، شناخت نیازهای عاطفی یکدیگر در هنگام آمیزش و رعایت آن، شناخت راه های مختلف همبستر شدن ، آگاهی از راه های جلوگیری از بارداری ، تنظیم خانواده ، آگاهی از احکام شرعی آن اعم از زمان و مکان آمیزش و مسائل دیگر آن مثل غسل و امثال آن ، رعایت بهداشت ظاهری مثل مسواک زدن ، خوشبو بودن و امثال آن ، آگاهی از نکات بهداشتی آمیزش و رعایت آن ، آگاهی ضمنی از اختلال های جنسی که در صورت وقوع ، سریعا برای معالجه اقدام کنند و صدها نکته ریز و درشت که بیان آنها در این جا مقدرو نیست و برای فراگیری آن لازم است به کتاب های مفیدی که در این زمینه تألیف شده مراجعه شود .

  2- رسیدن زن و شوهر به اوج لذت جنسی (ارگاسم) ، یکی از علائم انجام شدن موفقیت آمیز آمیزش جنسی است. اما با تأسف باید بگوییم بسیاری از همسران به دلایل مختلف که مهمترین آن عدم آگاهی است ، از انجام رضایت بخش این عمل ناتوانند و به همین جهت به مشکلات زیادی اعم از جسمی و روانی مبتلا می شوند . حتی طبق آماری که روان شناسان و کارشناسان امور خانواده ارائه کرده اند بیش از 75 درصد از عوامل اختلاف های خانوادگی ریشه در این موضوع دارد . حتی شیخ اجل سعدی در گلستان در ضمن داستانی می گوید:
زن کز بر مرد بی رضا برخیزد
زان خانه و زان سرا بلا برخیزد

در رسیدن به اوج لذت جنسی ، که علامت آن انزال در زن و مرد است ، بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و معمولا مرد بسیار زودتر از زن به این مرحله می رسد . به همین خاطر بسیاری از مردان وقتی به ارگاسم می رسند ، دست از کار می کشند ؛ در حالی که هنوز همسرشان به ارگاسم نرسیده است. رها کردن زن دراین حالت باعث می شود مشکلات جسمی زیادی از جمله ایجاد درد در ناحیه کمر و شکم برایش به وجود آید . پس لازم است مرد به این نکته توجه کند و قبل از آمیزش ، همسرش را با تحریک نقاط حساس زن ، او را برای این کار آماده کند .
در روایات فراوانی این موضوع مهم بیان شده و تصریح می کند یکی از آداب همبستر شدن با همسر ، ملاعبه یعنی تحریک زن از طریق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن و … است . حتی در حدیثی آمده است مردی که قبل از نزدیکی با همسرش ملاعبه کند ، مورد نظر و لطف و رحمت ویژه خدا قرار می گیرد.

آداب روابط زناشویی زن و مرد دو قسم است :

الف – آداب شب زفاف که عبارت است از:
ابتدا عروس و داماد وضو بگیرند  ، تکبیر گفتن در این شب  ، خواندن دو رکعت نماز ؛
خواندن این نماز با حال خضوع و خشوع و دعا کردن در سرنوشت عروس و داماد بسیار مؤثر است . خواندن دعا و نیایش ، که بعد از خواندن نماز زفاف صورت می گیرد .

دست گذاشتن داماد بر پیشانی عروس ؛
پس از ورود عروس به حجله ، داماد در حالی که رو به قبله می ایستد ، دست خویش را بر پیشانی عروس بگذارد و برای خود و عروس و اولاد آینده ‏شان  ، دعا می کند  و از خداوند خیر و برکت می طلبد.

ب – آداب عمومی ( مستحبات) زناشویی :

  گرفتن وضو و گفتن بسم اللّه‏
  در هنگام جماع تعجیل نکند و زن را برای آن آماده کند تا او هم کاملاً لذت ببرد
  جماع در شب‏های دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه یا جمعه باشد
  هنگام جماع با زن ملاعبه و بازی کند تا او کاملاً آماده شود
  جماع را وقتی انجام دهد که زن میل دارد
  بهتر است نزدیکی در اول شب نباشد ، بلکه ساعاتی بعد از خوردن شام باشد ، زیرا معده پر است و نزدیکی موجب قولنج و فلج و چکیدن بول و فتق و ضعف بینایی و برخی بیماری های دیگر می شود .

 ب – نسبتا جدید

آداب و رسوم غلط در شب زفاف:

هم در گذشته و هم در حال حاضر در خانواده های سنتی ایرانی رسم است که در شب اول عروسی (شب زفاف) زنان پشت در اتاق عروس و داماد می نشینند تا داماد پارچه ای خونین را نشان آنها بدهد تا از پشت در بلند شوند و به خانه های خود بازگردند . این دستمال خونی نشان دهنده پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.

در تلقی عمومی جامعه ما ، شب ازدواج و زفاف ، شب خوشبختی و رسیدن به آرزوهاست ، اما شب زفاف ، شب خستگی هم هست ، شب اظطراب و نگرانی است شب سر درد ، شب گریه ، شب سوزش معده و شب …….و حتی شاید شب بر باد رفتن آرزوها هم باشد .

اینكه چنین شبی با جایگاهی كه در فرهنگ اجتماعی ما دارد و اثرات آن بر زندگی ما اینقدر درباره اش كم صحبت شده و حتی از دید نویسندگان و دیگر هنرمندان ما هم پنهان مانده خود معمایی است .

شب عروسی در فرهنگ ما فعلا آن موقعی است كه دو تا آدم كه چند وقت در تدارك ازدواج بوده اند برای اولین بار زن و شوهر می شوند و به صورت رسمی در یك رختخواب می خوابند ، شب ازدواج فقط و فقط یك كار اجباریست . شما و همسرتان باید از ماشین عروس پیاده شوید ، به درون خانه بروید و در را ببندید ، همین . هر كس دیگری انتظاری به غیر از این داشت زیاد به حرفش گوش نكنید .

در فرهنگ ما ازدواج به همه فامیل مربوط است بعضی جاها ( كه از لحاظ سواد عمومی رابطه جنسی در  مرحله پایین تری هستند ) از داماد انتظار دارند در عرض 10 دقیقه تا نیم ساعت پارچه خون آلودی را به عنوان نشان باكره بودن عروس تحویل بدهد. بعضی ها ممكن است تا شب ازدواج ، عروس اشون یا دامادشون را ندیده باشند و خیلی های دیگر ممكن است اون رو لخت ندیده باشند . عده زیادی هم هستند ماه قبل از عروسی با همسرشون رابطه جنسی داشته اند ، پس پیچیدن یك نسخه ثابت غیر ممكن است اما چیزهای مشتركی هم وجود دارد .

همه ما شب ازدواج خسته ایم توی این بحثی نیست ازدواج ایرانی سخته حداقل یك هفته دویدن و حرص خوردن داره دنبال جا می گردید خونه رو مرتب می كنید . دعوت فامیل و خلاصه تحمل دردسر های جشن . همه اینها باعث می شود كه بهترین شب زندگی شما با خستگی و تنش های بدنی شروع بشه . عروس و داماد یا به اجبار غذا میخورند یا اصلا فرصت غذا خوردن پیدا نمی كنند و هر دو حالت برای یك رابطه جنسی خوب مضر است .

پس این شب چكار باید كرد ؟ احیانا دفعه اولی است كه می خواهیم رابطه جنسی داشته باشیم . تاثیر خستگی و اضطراب را می دونید ؟ برای آقایون این احتمال هست كه اندام جنسیشون راست نشه و در صورت وقوع این امر اضطراب جند برابر می شود و اوضاع بدتر . در مورد خانمها این اضطراب باعت خشك شدن مهبل می شود  كه حتی برای خانمهای كار كشته هم دخول مشكل می شود چه برسه به دختری كه برای اولین بار میخواد دخول را تجربه كنه . پس اولین كار شما مبارزه با اضطراب است . بهتر است اون دسته از كسانی كه فامیل هاشون منتظر دیدن دستمال خونی هستند این مطلب را براشون روشن كنند كه این فكر بیهوده ای است و بهتره شما را به حال خودتون بذارن .

یکی از راه های مبارزه با اضطراب اینه كه منبع اونو از بین ببرید . منبع اضطراب شب زفاف است اجبار به عمل جنسی است پس این " اجبار " لعنتی را از بین ببرید .

اگه میتوانید با همسرتان صحبت كنید و بگویید احتیاجی نمی بینید كه شب اول در اوج خستگی و تنش و اضطراب حتما رابطه جنسی داشته باشید صحبت كنید چه قبلا و چه وقتی آخر شب با هم تنها هستید كه عاشق عمل جنسی هستید ولی امشب اجباری در انجام كامل اون ندارید و بهتر می بینید كه این كار را به فردا یا روزهای بعد موكول كنید كه بدن هاتون تازه هستند و فكرتون باز و از نظر وقتی هیچ جور تنگی ندارید .

با این فكر هم آغوشی را شروع كنید اگر دوست داشتید تا آخرش بروید و هرجا احساس كردید وقتش نیست متوقف شوید . اما خواهشا وحشی بازی هم در نیارید عمل هم آغوشی را یك اجبار نشون ندهید نه به مرد و نه به زن . مرد باید اولین نكته براش راحتی و آرامش همسرش باشه و زن به جای اینكه مردانگی را توی .... سفت و دراز و زور زیاد ببینه توی اخلاق و رفتار دنبالش بگرده.

یك نكته بسیار مهم : در اولین تجربه رابطه جنسی اگر باعث ناراحتی و ناخوشایندی طرف مقابل خود بشوید این كار مطمئنا از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی روی رابطه جنسی آینده شما هم خواهد داشت ( می دانید كه روان آدمی در رابطه جنسی چقدر تاثیر گذار است)

صحبتی با آقا دامـــــــاد :

قبل از هر چیز یادتان باشد كه آب یا نوشیدنی دیگری كه میل دارید در اتاق باشد كه اگر هر كدام از شما احساس تشنگی كردید لازم نباشد بروید بیرون دنبال نوشیدنی بگردید .

چون خیلی ها شب اول به خاطر ترس و تنش و..... دهنشان خشك می شود و احتیاج به آبی دارند. وارد خانه كه می شوید قبل از افتادن روی مبل و صندلی بطرف همسرتان بروید و او را در آغوش بكشید ، زیر گوشش بگوید كه دوستش دارید و قول بدهید كه این زندگی زیبایی را كه كنارش شروع كردید را ادامه خواهید داد . همین طور كه در آغوشش گرفتیه اید به سمت جایی برای نشستن بروید و كنار هم بنشینید . هم او خسته است و هم شما .

توی صورتش نگاه كنید و بگویید كه زیباست هیچ عجله ای نكنید با حوصله باشید و صبور . آرام حجابش را بردارید و عاشقانه به همسرتان نگاه كنید و تكرار كنید كه واقعا زیباست بسیار ظریف به دستهایش دست بزنید دست ها را بالا بیارین و آرام ببوسید . بعد از بوسه چند لحظه مكث كنید و به خاطره این بوسه فكر كنید ( اینجا فرصت مناسبی است كه آیا آب یا نوشیدنی دیگه ای لازم داره ؟)

اگر قبلا با همسرتون رابطه جنسی داشته اید این كارها را به عنوان یك عروس با او بكنید و اگر نداشته اید و دختر از طبقاتی باشد كه هیچ وقت با پسری حتی خود شما نبوده به او اطمینان بدهید تا ترس و اضطرابی نداشته باشد . توجه كنید كه زنها نسبت به بدنشان خیلی حساس می باشند پس یك ضرب به سینه ها یا جاهای دیگر دست نزنید اگر خیلی خسته نیستید با همسرتان بایستید و ایستاده در آغوشش بگیرید اینطوری میتوانید آروم دستهاتونو حركت بدین و پشت بدن همسرتونو نوازش كنید آروم در گوشش حرف های عاشقانه بزنید .

بقیه مراحل به همین سادگیست به آرومی همین فضا را دنبال كنید ( عاشق باشید و اعتماد دهنده به طرف مقابل در هر تماس ). كنار هم دراز بكشید و آروم تا حدی لباسها را در بیاورید همسرتان را تحسین كرده و شهوت انگیزی اش را بهش یاد آور شوید . سانتی متر به سانتی متر بدن همسرتان را لمس كرده و به آن عادت كنید .

صحبتی با عروس خانم :

خانم عزیز شما هم وظیفتان همین چیز هاست . اگر لباس آقا داماد را تا آخر در آورده اید بهش بگوید به پشت بخوابد و چشماش را ببندد با احتیاط كامل به بدن همسرتان دست بكشید آلت جنسی او را اگر خواستید نوازش كنید و نه كار بیشتر . اگر بار اول است در این جلسه اجازه دهید كه گذشت زمان همه چیز را یاد بدهد جلسه اول حداكثر می تواند شناخت باشد به هر حال نه آقا از آلت جنسی شما زیاد سر در نیاورد و نه شما از آلت جنسی او پس یك حركت لذت بخش را شروع كنید مانند نوازش آلت همدیگر و كمی به همین حركت ادامه دهید . قصدتان كمی نوازش و بعد خوابیدن و استراحت كردن باشد هر چند ممكن است كه چیز های دیگری هم پیش آید . رابطه جنسی لازم نیست حتما دخول باشد اگر بخواهید یك ضرب سراغ دخول بروید مثل اینه كه با زبانی كه نمی شناسید برنامه نویسی كنید . صبر كنید تا اول چگونگی موضوع را یاد بگیرید این باعث می شود موقع عمل مقدمات را خوب بدانید .

خلاصه كلام :

1 – تا احساس آمادگی كامل برای كاری نكرده اید وارد عمل نشوید .

2 – هر لحظه مطمئن باشید همسرتان راحت است ( آقایون بیشتر توجه كنند چون این عمل اولین بار برای خانمها خیلی اضطراب آورتر است )

3 – اگر عروس باكره باشد از پرده بكارت نترسید اگر دخول را درست انجام بدهید پرده بكارت بدون درد یا خونریزی باز خواهد شد.
منبع: مجله پزشکی مادرir-med.com

پرده بکارت



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تعبیر خواب مار و فاخته به همراه حاجي

م

تعبیر خواب - مار
محمدبن سيرين گويد: ديدن مار به خواب، دليل دشمني پنهان بود. اگر مار را در خانه بيند، دليل دشمني خانگي بود. اگر در صحرا بيند دشمني بيگانه است. اگر بيند كه با مار جنگ كرد، دليل است با دشمن خصومت كند. اگر بيند كه مار بر وي خيره شد، دليل است كه دشمن بر وي غالب گردد. اگر خود را خيره بيند دشمن را قهر كند. اگر بيند كه گوشت مار خورد، دليل شاهي است. اگر بيند كه مار به دو پاره كرد، دليل است كه مال دشمن خورد. اگر بيند كه ماري مرده، دليل كه آفتي از وي رفع شود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه ماري سفيد بگرفت، ...
دليل بزرگي بود. اگر بيند كه مار از وي بگريخت، دليل ضعفِ دشمن است. اگر ماران سياه بيند، دليل است دشمن بسيار بود. اگر مار را سبز بيند، دليل است كه دشمن او زاهد و صالح بود. اگر زرد بيند، دليل است دشمن او بيمارگونه بود. اگر مار را سرخ بيند، دليل است دشمن او معاشر است. اگر بيند كه ماران بسيار پيش او جمع شدند، دليل است خويشان دشمن او باشند. جابرمغربي گويد: اگر كسي بيند كه از سوراخ دهان يا بيني يا گوش يا ذكر يا مقعد او ماري بيرون آمد، دليل كه فرزند دشمن او است. اگر بيند كه مار را بگرفت و گزندي به وي نرسيد، دليل است كه بزرگي يابد و بر دشمن غالب شود و مقصودش حاصل شود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن مار درخواب ده وجه است. اول: دشمن پنهان. دوم: زندگاني. سوم: سلامتي. چهارم: پادشاهي. پنجم: سپه سالاري. ششم: دولت، هفتم: زن. هشتم: مراد. نهم: پسر. دهم: سيلاب.

ف

تعبیر خواب - فاخته
 محمدبن سيرين گويد: ديدن فاخته درخواب، دليل زني بود ناقص دين و بدمهر كه با كسي نسازد. اگر بيند كه فاخته داشت، دليل است زني بدين صفت بخواهد. اگر بيند فاخته خورد، دليل كه به قدر آن مال يابد. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند فاخته بر بام خانه او نشست و آواز نمود، دليل است از غايبي خبر خوش شنود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن فاخته به خواب بر سه وجه است. اول: زن. دوم: فرزند. سوم: خادم.

تعبیر خواب - حاجي
اگر در خواب ببينيد که خودتان حاجي شده ايد از شر و ترس و بلا ايمني مي يابيد و اگر در خواب ببينيد که ديگري حاجي شده است هم براي شما خوب است و هم براي آن که از حج بازگشته و مبشر خير و صلاح و امنيت خاطر است و براي کسي که از حج آمده سلامت و امنيت حاصل مي گردد...
البته اگر آشنا باشد. و اگر بيگانه و نا آشنا باشد نتيجه خواب متوجه بيننده آن است. اگر در خواب ديديد که همسرتان حاجيه شده در اين صورت خواب شما بشارت مي دهد که از همان زن فرزندي صالح مي آوريد. 

ح



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برخی از سخنان کوتاه امام علی (ع) در نهج البلاغه

برخی از سخنان کوتاه امام علی (ع) در نهج البلاغه

مذهبی :در ادامه مطالب احکام و مذهبی امروز برای شما برخی از سخنان کوتاه امام علی (ع) در نهج البلاغه را قرار داده ام که امیدوارم در شب قدر از این سخنان استفاده کنین.

“متن نهج البلاغه با ترجمه استاد حسین انصاریان”     
          حکمتها و سخنان کوتاه  

۱         ] قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ كُنْ فِى الْفِتْنَةِ كَابْنِ اللَّبُونِ; لا ظَهْرٌ فَيُرْكَبَ،
آن حضرت فرمود: در فتنه همچون شتر بچه باش، او را نه پشتى است كه سوارش شوند،
وَ لا ضَرْعٌ فَيُحْلَبَ.
و نه پستانى كه شيرش دوشند.

۲         ] وَ قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ اَزْرى بِنَفْسِهِ مَنِ اسْتَشْعَرَ الطَّمَعَ،
و آن حضرت فرمود: آن كه طمع را شعار خود نمود نفسش را خوار ساخت،
وَ رَضِىَ بِالذُّلِّ مَنْ كَشَفَ عَنْ ضُرِّهِ، وَ هانَتْ عَلَيْهِ نَفْسُهُ
و كسى كه سختى خود را فاش كرد راضى به پستى شد، و آدمى كه زبانش را بر خود
مَنْ اَمَّرَ عَلَيْها لِسانَهُ.
امارت داد بى مقدار گشت.

۳         ] وَ قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ الْبُخْلُ عارٌ، وَ الْجُبْنُ مَنْقَصَةٌ، وَالْفَقْرُ
و آن حضرت فرمود: بخل عار است، و ترس نقصان، تنگدستى
يُخْرِسُ الْفَطِنَ عَنْ حُجَّتِهِ، وَ الْمُقِلُّ غَريبٌ فى بَلْدَتِهِ.
زيرك را از برهانش لال كند، انسان تهيدست در ديارش غريب است.

۴         ] وَ قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ الْعَجْزُ آفَةٌ، وَ الصَّبْرُ شَجاعَةٌ، وَ الزُّهْدُ
آن حضرت فرمود: ناتوانى آفت، پايدارى شجاعت، زهد در دنيا
ثَرْوَةٌ، وَ الْوَرَعُ جُنَّةٌ، وَ نِعْمَ الْقَرينُ الرِّضى.
ثـروت، و پاكدامنى سپر از بلاست. و رضا به قضا همنشينى نيكوست

۵         ] وَ قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ الْعِلْمُ وِراثَةٌ كَريمَةٌ، وَ الاْدابُ حُلَلٌ
و آن حضرت فرمود: دانش ميراثى گرانبها، آداب پسنديده زيورهاى
مُجَدَّدَةٌ، وَ الْفِكْرُ مِرْآةٌ صافِيَةٌ.
تازه، و انديشه آيينه اى صاف اسـت.

۶         ] وَ قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ صَدْرُ الْعاقِلِ صُنْدُوقُ سِرِّهِ، وَ الْبَشاشَةُ
و آن حضرت فرمود: سينه عاقل مخزن راز اوست، گشاده رويى
حِبالَةُ الْمَوَدَّةِ ، وَ الاِْحْتِمالُ قَبْرُ الْعُيُـوبِ.
دام محبت، و تحمل آزار ديگران پوشاننده عيوب انسان است.
] وَ رُوِىَ اَنَّهُ عَلَيْهِ السَّلامُ قالَ فِى الْعِبارَةِ عَنْ هذَا الْمَعْنى اَيْضاً:[
و روايت شده از آن حضرت كه در زمينه فقره اخير چنين فرموده:
وَالْمُسالَمَةُ خِباءُ الْعُيُوبِ، وَ مَنْ رَضِىَ عَنْ نَفْسِهِ كَثُرَ
صلح و مسالمت پوشش عيبهاست. و خشمگين بر آدم از خود
السّاخِطُ عَلَيْهِ.
راضـى بسيار اسـت.

۷         ] وَ قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ الصَّدَقَةُ دَواءٌ مُنْجِحٌ، وَ اَعْمالُ الْعِبادِ
و آن حضرت فرمود: صدقه دارويى است سودمند، و كردار بندگان
فى عاجِلِهِمْ نُصْبُ اَعْيُنِهِمْ فى آجِلِهِمْ.
در اين جهان پيش روى چشم آنان در آن جهان است.

۸         ] وَ قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ اِعْجَبُوا لِهذَا الاِْنْسانِ، يَنْظُرُ بِشَحْم،
و آن حضرت فرمود: از اين انسان شگفت زده شويد كه با پيهى مى بيند، با گوشتى
وَ يَتَكَلَّمُ بِلَحْم، وَ يَسْمَعُ بِعَظْم، وَ يَتَنَفَّسُ مِنْ خَرْم.
مى گويد، با اسـتخوانى مى شـنود، و از حفره اى تنفس مى كنـد.

۹         ] وَ قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ اِذا اَقْبَلَتِ الدُّنْيا عَلى قَوْم اَعارَتْهُمْ
و آن حضرت فرمود: چون دنيا به ملّتى روى كند خوبيهاى ديگران را
مَحاسِنَ غَيْرِهِمْ، وَ اِذا اَدْبَرَتْ عَنْهُمْ سَلَبَتْهُمْ مَحاسِنَ
به آنان عاريت دهد، و چون پشت كند خوبيهايشان را از آنان
اَنْفُسِهِمْ.
سلب نمايد.

۱۰         ] وَ قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ خالِطُوا النّاسَ مُخالَطَةً اِنْ مِتُّمْ مَعَها بَكَوْا
و آن حضرت فرمود: با مردم آنچنان معاشرت كنيد كه چون از دنيا رفتيد بر شما
عَلَيْكُمْ، وَ اِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا اِلَيْكُمْ.
بگريند، و اگر زنده مانديد به شما ميل نمايند.
۱۱         ] وَ قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ اِذا قَدَرْتَ عَلى عَدُوِّكَ، فَاجْعَلِ
و آن حضرت فرمود: وقتى بر دشمن غلبه كردى، گذشت
الْعَفْوَ عَنْهُ شُكْراً لِلْقُدْرَةِ عَلَيْهِ.
از او را شكرانه پيروزى بر وى قرار ده.

۱۲         ] وَ قالَ عَلَيْهِ السَّلامُ: [ اَعْجَزُ النّاسِ مَنْ عَجَزَ عَنِ اكْتِسابِ
و آن حضرت فرمود: ضعيف ترين مردم كسى است كه از يافتن دوستان
الاِْخْوانِ، وَ اَعْجَزُ مِنْهُ مَنْ ضَيَّعَ مَنْ ظَفِرَ بِهِ مِنْهُمْ.
ناتوان است، و ناتوان تر از او كسى است كه دوستان به دست آورده را از دست بدهد.

احکام



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اس ام اس مخصوص شب های قدر سال ۹۵

اس ام اس مخصوص شب های قدر سال 95

یک اس ام اس جدید و زیبا در بخش اس ام اس عاشقانه , خنده دار و مناسبتی برای شما ارسال شده است.

اس ام اس شب قدر

شب قدر شب بیدار شدن است ، نه بیدار ماندن دعا کنیم بیدارشویم
اگر یادتان بود و باران گرفت ، دعایی به حال بیابان دل ما هم بکنید
التماس دعا در این شب عزیز

اس ام اس شب قدر

شب قدر، بهترین گاه آرایش صحیفه دل مؤمنان به زیور ذکر خداست.

اس ام اس شب قدر

شب قدر، آوای ایمان را در گوش جان انسان‌ها ترنم می‌کند.

اس ام اس شب قدر

گدا که میبینم در دل نمیگویم راست میگوید یا دروغ ؟
کمکش کنم یا نکنم ؟
آدم خوبی است یا نه ؟
چشمانم را میبندم و کمکش میکنم تا وقتی رفتم گدایی پیش خدا نگوید که

اس ام اس شب قدر

امام صادق (ع) :
تعیین مقدرات در شب ۱۹ رمضان
تایید آن در شب ۲۱ وامضای آن در شب ۲۳ انجام میشود

اس ام اس شب قدر

شب قدر، گشاینده پنجره کشف و شهود بر منظر روح عارفان است.

اس ام اس شب قدر

تشنه ام این رمضان تشنه تر از هر رمضانی شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی لیله القدر عزیزی است بیا دل بتکانیم سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی

اس ام اس شب قدر

تسبیحی بافته ام؛ نه از سنگ، نه از چوب، نه از مروارید
بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برایت دعا کنم هرآنچه را که آرزو داری
التماس دعا در شب های قدر

اس ام اس شب قدر

سحرسجاده ات راچون گشودی
وبامعبودخود خلوت نمودی
وخواندی خالقت راعاشقانه
واشکی هدیه کردی دانه دانه
توراجان علی مارادعاکن
دعا بر عبد ناچیز خدا کن
التماس دعا

اس ام اس شب قدر

کجایید خاکیان سدره نشین و زمینیان آسمانی که ملکوتیان امشب شیفته شمایند؟!

اس ام اس شب قدر

چون نامه جرم ما به هم پیچیدند بردند به دیوان عمل سنجیدند بیش ازهمگان گناه مابود ولی ما را به محبت علی(ع)بخشیدند. با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را ازدعای خیرخویش فراموش نکنید.التماس دعا

اس ام اس شب قدر

شبهای دراز بی عبادت چه کنم؟
طبعم به گناه کرده عادت چه کنم؟
گویند کریم است و گنه می بخشد
گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم؟
التماس دعا

اس ام اس شب قدر

شبهای قدر امد وتقدیر وسرنوشت
سرخوش دلی که به بنامش خطی نوشت
سالی گذشت! مرکب عمرم کجارود؟
دوزخ مکان ومقصد من گشته یابهشت؟
به امید برآورده شدن حاجات
التماس دعا

اس ام اس مخصوص شب های قدر سال ۹۵



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

روش و آموزش درست کردن تیرامیسو ایتالیایی

روش و آموزش درست کردن تیرامیسو ایتالیایی

آموزش آشپزی :در ادامه مطالب بخش آشپزی , دسر , سالاد و سوپ امروز برای شما روش و آموزش درست کردن تیرامیسو ایتالیایی را قرار دادم که امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد.

مواد لازم

تخم مرغ                                     ۴ عدد
شکر                                          ۴ قاشق غذاخوری
پنیر خامه ای                                ۵۰۰ گرم
قهوه                                          یک فنجان
بیسکویت                                    ۳۴۰ گرم
شکلات تلخ رنده شده                    برای تزیین

طرز تهیه دسر تیرامیسو

*. زرده ها را همراه با شکر بزنید. سپس پنیر خامه ای را در آن بریزید و اگر  ۲ تا از سفیده ها را برای اینکه مخلوط به آرامی سفت شود استفاده کنید. مخلوط را به هم بزنید. سپس فنجان قهوه تهیه شده را در یک کاسه بریزید اینجا می توانید مخلوط را مزه کنید برای اینکه مطمئین شوید همانی باشد که می خواهید).

*. سپس بیسکویت ها را در قهوه بریزید سعی کنید قالب به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند مخلوط پنیر خامه ای را نگه دارد. آن را از مخلوط پر کنید و به مدت ۲ ساعت در جای خنک نگه دارید، سپس شکلات رنده شده ای را که تهیه کرده اید روی آن بپاشید. این مقدار مواد برای ۶ تا ۸ نفر کافی است.

*. نکته : تخم مرغ تازه و با کیفیت زرده را از سفیده جدا کنید.

*. نکته : قهوه خوری قهوه اسپرسو رقیق شده با آب و شیرین شده با شکر.

*. نکته : می توانید در میان بیسکویت ها از لایه های باریک موز هم استفاده کنید.

خواص موز

*. موز تاثیر خوبی در تامین رشد و تعادل سیستم اعصاب دارد.

*.  برای درمان ضعف بدن موز را با عسل بخورید.

*. موز مدر است.

*. موز بعلت دارا بودن قند زیاد برای مبتلایان به مرض قند مضر است و نباید در خوردن آن افراط کنند .
منبع:آکاایران

آشپزی



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اعمال مخصوصه شب بیست و سوم

بقيه اعمال شب بيست وسوم: اين شب از دو شب قدر گذشته افضل است، و از احاديث بسيار استفاده میشود، كه شب قدر همين شب است، و اين شب شب جهنى است يعنى شبى است كه دعاها در آن اجابت میشود، و در اين شب تمام كارها بر پايه حكمت الهى مقدّر گردد، و براى اين شب غير از اعمالى كه با دو شب قدر گذشته مشترك است چند عمل ديگر است:

اوّل: خواندن سوره «عنكبوت» و «روم» كه امام صادق عليه السّلام سوگند ياد كردند كه خواننده اين دو سوره در اين شب از اهل بهشت خواهد بود.

دوم: خواندن سوره «حم دخان» سوم: هزار مرتبه خواندن سوره «قدر» چهارم: محمّد بن عيسى به سند خود از امامان صالح عليهم السّلام روايت كرده كه فرمودند: در شب بيست وسوم از ماه رمضان اين دعا را به دفعات بخوان، در حال سجود و قيام و قعود.
و بر هر حالى كه هستى در تمام ماه، و در طول حياتت تا جايى كه ممكن باشد، و هر زمانى كه به يادت آيد.
بعد از ستايش پروردگار به بزرگوارى، و فرستادن صلوات بر پيامبر صلى اللّه عليه و آله میگويى:

اَللهمَّ کُن لولیَّک فُلانِ بن فُلان

خدايا براى ولیت باش فلان بن فلان
و به جاى فلان بن فلان بگو:

الحُجةِ بنِ الحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیهِ و عَلی ابائهِ فی هذهِ السّاعةِ، و فی کُلّ ساعَة وَلیّا و حافظاً وقائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیناً حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً و تُمَتّعَهُ فیها طَویلاً.

حجت بن الحسن كه درودهايت بر او و پدرانش باد، در اين ساعت، و در هر ساعت سرپرست و نگهبان و پيشوا و ياور و راهنما و ديده بان (باش، تا او را با رغبت مردم در زمينت سكونت دهى، و زمانى طولانى بهره مندش سازى

و همچنین می خوانی:

یا مُدَبّرَ الاُموُرِ ، یا باعِثَ مَن فی القُبُور، یا مُجرِی البُحُور، یا مُلَیَّن الحَدیدِ لِداوُد ، صَل عَلی مُحَّمد وَافعَل بی کَذا وَ کَذا

اى تدبيرگر امور، اى برانگيزنده مرده هاى در گور، اى روان كننده درياها، اى نرم كننده آهن براى داود، بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست و با من چنين و چنان كن.
و به جاى «كذا و كذا» حاجات خود را بخواهد:

اَللیلَةَ الیلَةَ

امشب، امشب

و دستهای خود را د روقت خواندن «يا مدبّر الامور» تا آخر به سوى آسمان بردار.
و اين دعا را در حال ركوع و سجود و ايستاده و نشسته بخوان، و آن را تكرار كن، و در شب آخر ماه رمضان هم بخوان.

پنجم: بخواند:

اللَّهُمَّ امْدُدْ لِي فِي عُمُرِي وَ أَوْسِعْ لِي فِي رِزْقِي وَ أَصِحَّ لِي جِسْمِي وَ بَلِّغْنِي أَمَلِي وَ إِنْ كُنْتُ مِنَ الْأَشْقِيَاءِ فَامْحُنِي مِنَ الْأَشْقِيَاءِ وَ اكْتُبْنِي مِنَ السُّعَدَاءِ فَإِنَّكَ قُلْتَ فِي

كِتَابِكَ الْمُنْزَلِ عَلَى نَبِيِّكَ الْمُرْسَلِ صَلَوَاتُكَ عَلَيْهِ وَ آلِهِ يَمْحُو اللَّهُ مَا يَشَاءُ وَ يُثْبِتُ وَ عِنْدَهُ أُمُّ الْكِتَابِ

خدايا عمرم را طولانى گردان، و روزی ام را وسعت بخش، و بدنم را تندرست بدار، و به آرزويم برسان، و و اگر در زمره بدفرجامان، هستم، مرا از آن گروه محو كن، و در گروه سعادتمندان ثبت فرما، كه تو در كتاب فرو فرستاده به پيامبر مرسلت (درود تو بر او و خاندانش) فرمودى: خدا محو میكند آنچه را بخواهد و ثبت مینمايد آنچه را اراده كند و كتاب جامع نزد اوست.

ششم بخواند:

اللَّهُمَّ اجْعَلْ فِيمَا تَقْضِي وَ فِيمَا تُقَدِّرُ مِنَ الْأَمْرِ الْمَحْتُومِ وَ فِيمَا تَفْرُقُ مِنَ الْأَمْرِ الْحَكِيمِ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ مِنَ الْقَضَاءِ الَّذِي لا يُرَدُّ وَ لا يُبَدَّلُ أَنْ تَكْتُبَنِي مِنْ حُجَّاجِ بَيْتِكَ الْحَرَامِ فِي عَامِي هَذَا الْمَبْرُورِ حَجُّهُمْ الْمَشْكُورِ سَعْيُهُمْ الْمَغْفُورِ ذُنُوبُهُمْ الْمُكَفَّرِ عَنْهُمْ سَيِّئَاتُهُمْ وَ اجْعَلْ فِيمَا تَقْضِي وَ تُقَدِّرُ أَنْ تُطِيلَ عُمْرِي وَ تُوَسِّعَ لِي فِي رِزْقِي

خدايا قرار ده در آنچه حكم میكنى، و مقدّر مینمايى، از فرمان حتمى، در آنچه از كار حكيمانه جدا میسازى در شب قدر، از حكمى كه بازگشت نپذيرد، و تغيير نيابد، اينكه مرا در اين سال از حاجيان خانه محترمت بنويسى، حاجيانى كه حجّشان پذيرفته، و سعيشان قبول افتاده، و گناهانشان آمرزيده گشته، و بدي هايشان محو شده است، و قرار ده در آنچه فرمان می دهى و مقدّر مى نمايى كه عمرم را طولانى گردانى، و در روزى ام وسعت بخشى.

هفتم: دعايى را كه در كتاب «اقبال» آمده است بخواند:

يَا بَاطِناً فِي ظُهُورِهِ وَ يَا ظَاهِراً فِي بُطُونِهِ وَ يَا بَاطِناً لَيْسَ يَخْفَى وَ يَا ظَاهِراً لَيْسَ يُرَى يَا مَوْصُوفا لا يَبْلُغُ بِكَيْنُونَتِهِ مَوْصُوفٌ وَ لا حَدٌّ مَحْدُودٌ وَ يَا غَائِبا [غَائِبُ ] غَيْرَ مَفْقُودٍ وَ يَا شَاهِدا [شَاهِدُ] غَيْرَ مَشْهُودٍ يُطْلَبُ فَيُصَابُ وَ لا يَخْلُو [لَمْ يَخْلُ ] مِنْهُ السَّمَاوَاتُ وَ الْأَرْضُ وَ مَا بَيْنَهُمَا طُرْفَةَ [طَرْفَةَ] عَيْنٍ لا يُدْرَكُ بِكَيْفٍ [بِكَيْفَ ] وَ لا يُؤَيَّنُ بِأَيْنٍ [بِأَيْنَ ] وَ لا بِحَيْثٍ [بِحَيْثُ ] أَنْتَ نُورُ النُّورِ وَ رَبُّ الْأَرْبَابِ أَحَطْتَ بِجَمِيعِ الْأُمُورِ سُبْحَانَ مَنْ لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيْ ءٌ وَ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ سُبْحَانَ مَنْ هُوَ هَكَذَا وَ لا هَكَذَا غَيْرُهُ

اى پنهان در حال آشكار بودنش، و اى آشكار در حال پنهان بودنش و اى پنهانى كه مخفى نمى شود، اى آشكارى كه ديده نمی شود، اى به وصف آمده اى كه هيچ ممكنى به حقيقتش نمى رسد و هيچ حدّ بسته اى به او احاطه پيدا نمى كند، و اى غايب گم نشده، اى حاضرى كه مشهود نيست، تا آنكه جستجو شود و او را بيابند، آسمانها و زمين و آنچه بين آنهاست، به اندازه چشم برهم زدن از او خالى نيست، به كيفيتى معيّن دانسته نمى شود و محدود به مكان و جهت نمى گردد، تويى روشنايى نور، پروردگار پرورندگان، به همه امور احاطه كرده اى، منزّه است آن كه چيزى همانندش نيست، و او شنوا و بيناست، منزّه است آن كه داراى اين صفات است و براى غير او چنين صفاتى نيست
سپس آنچه را می خواهى از خدا طلب كن.

هشتم: غير از غسل اوّل شب، غسلى هم در آخر شب انجام دهد.
بدان كه برای غسل و شب زنده دارى اين شب و زيارت امام حسين عليه السّلام، و صد ركعت نماز، فضيلت بسيار نقل شده است، و انجام اين اعمال مورد تأكيد است.
شيخ طوسى در كتاب «تهذيب» از ابو بصير از امام صادق عليه السّلام روايت كرده كه آن حضرت فرمود: در شبى كه اميد مى رود شب قدر باشد، صد ركعت نماز بخوان در هر ركعت پس از سوره «حمد» ده مرتبه سوره «توحيد» را قرائت كن، گفتم: فدايت شوم، اگر ايستاده قدرت نداشته باشم چه؟ فرمود نشسته بخوان، گفتم اگر نتوانم، فرمود: به همان حالى كه در بسترت به پشت خوابيده اى اين نماز را بخوان.
از كتاب» دعائم الاسلام «روايت شده كه رسول خدا صلى اللّه عليه و آله در دهه آخر ماه رمضان بستر خود را جمع میكرد، و براى عبادت كمر همّت را محكم می بست، و در شب بيست وسوم اهل خود را بيدار میكرد، و آنهايى را كه خواب در ربوده بود، به رويشان آب میپاشيد، و حضرت فاطمه عليها السلام در اين شب اجازه نمیداد احدى از اهلش بخوابد، و خواب آنها را به كمى طعام علاج میفرمود، و آنها را با خواباندن در روز براى بيدارى و احياى شب آماده میكرد، و میفرمود: محروم كسى است كه از خير اين شب محروم بماند.
روايت شده كه امام صادق عليه السّلام به بيمارى سختى دچار شده بود، وقتى شب بيست وسوم ماه رمضان رسيد، به خدمتكارانش دستور داد او را به مسجد بردند، و تا صبح در مسجد بود.
علاّمه مجلسى (ره) فرموده است هرقدر كه خواندن قرآن ممكن باشد، در اين شب خوانده شود، و دعاهاى صحيفه كامله (سجاديه) ، به ويژه دعاى مكارم الأخلاق، و دعاى توبه قرائت گردد، و روزهاى اين شبها را نيز بايد حرمت نهاد، و به عبادت و تلاوت قرآن به سر آورد، زيرا در احاديث معتبر آمده است كه روز قدر در فضيلت همانند شب قدر است.

منبع: پایگاه استاد حسین انصاریان



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد