نوشته شده توسط : admin

سری پنجم اس ام اس و عکس ماه محرم

محرم

عکس محرم

عکس محرم

محرم

و 2 اس ام اس :

حســین میا به کوفه ، کوفه وفا ندارد
ای به دل بسته ، قدری آهسته
کن مدارا با ، زینب خسته
یا حســین مظلوم

♥♥♥  اس ام اس ماه محرم  ♥♥♥

حرمت زیباست
کربلا قوغاست
آقا تا روز قیامت پرچمت بالاست

اس ام اس محرم



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باران و عکس نوشته های عاشقانه غمگین سری پنجم

عکس نوشته عاشقانه


عکس غمگین

عکس عاشقانه غمگین

بیڹ خودماڹ بماند...


اگراز رفتڹ ها..


نیامدڹ ها...


و نبودڹ هایش بگذریم...!


مرد...


مرد...


موجودیست لعنتے و دوستداشتنے...


از نگاه غم...


غرور...


لبخندو چہ و چہ اش ڪہ نگو...


دست هایش...


بہ دست هایش ڪہ برسے ڪارت تمام اسٺـــــ...


خوبــــــــــ نگاهش ڪڹ...


ببیڹ چگونہ دنیارا درخود جاے میدهند...


گاه با نوازشے تورابہ خواب میبرندو گاه بہ بیدارے...


چقدردوستداشتنے اند زمانے ڪہ شعر مےشوند...


عشـ♡ـق اسٺــــــــــ...


عشـ♡ـق...


عشـ♡ـق اسٺ ڪہ درخیابانے شلوغ شالٺ را مرتب میڪند...


دیوانہ اٺ میڪنند زمانے ڪہ روے تنت راه میروند...


بہ دستشاڹ میمیرے...


روزے ڪہ موهایت راجمع ڪنندودڪمہ هایت راباز....


راستے...!


تابحاڸ...دستت دردستش درجیبہ بارانے اش جامانده...؟؟



واے....

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه باران



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عکس جالب محمدرضا گلزار با بازیگر زن هندی

محمدرضا گلزار , محمدرضا گلزار و بازیگر زن هندی , عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

نام و نام خانوادگی:محمد رضا گلزار آذری
تاریخ تولد : ۱۱/۱/۱۳۵۶
تاریخ تولد شناسنامه اى : ۱/۱/۱۳۵۶
محل تولد : تهران
تحصیلات : فارغ التحصیل رشته ى مهندسى مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
او در یک خانواده شش نفری متولد شده است، پدر آقای گلزار ،پرویز گلزار ،مهندس مکانیک هستند  و مادر شان خانه دار هستند.او یک برادر بزرگ تر به نام علی رضا(مهندس عمران)،یک خواهر بزرگ تر به نام آتوسا (مترجم زبان آلمانی)ویک برادر کوچک تر به نام بردیا(مترجم زبان انگلیسی) دارد.

محمدرضا گلزار



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ادعایی جالب درباره بارداری یک زن چینی

سزارین

یک سایت خبری نوشت: یک زن چینی مدت 17 ماه است که در دوران بارداری به‌سر می‌برد اما جنین در رحم او هنوز به مرحله زایمان نرسیده است.

زایمان طبیعی

به گزارش ایسنا، به نوشته «عصر ایران»، سی‌ان‌ان گزارش کرده است که «وانگ شی» از فوریه سال 2015 باردار شده و قرار بوده در نوامبر سال گذشته میلادی وضع حمل کند، اما با وجود گذشت هشت ماه از زمان طبیعی زایمان، جنین در رحم این زن هنوز به مرحله زایمان نرسیده است.

این زن چینی اصرار داشته تا پزشکان او را سزارین کنند اما پرشک معالج به او گفته که هنوز جفت در رحم او به اندازه کامل تکامل نیافته است.

او از آن زمان بیش از 30 بار برای معاینات مختلف به پزشک مراجعه کرده و بیش از 10 هزار یوان هزینه کرده است.

او سه ماه پیش و زمانی که حاملگی‌اش 14 ماهه بوده، برای سزارین به دکتر مراجعه کرده اما پزشکان پس از معاینات مختلف به او گفته‌اند جفت در رحمش هنوز به قدری تکامل نیافته که بتوان عمل سزارین را روی او اجرا کرد.

دکتر هوانگ، پرشک معالج این زن چینی، گفته است از نظر معاینات او، خانم وانگ شی یک زن باردار 38 هفته‌ای است و جنین او در شرایط طبیعی است اما علایمی از زایمان ندارد.

این زن چینی و همسرش گفته‌اند دیگر از این وضع خسته شده‌اند و ماه آینده می‌خواهند هر طور شده با عمل سزارین نوزاد خود را به دنیا بیاورند.
منبع:عصر ایران

ارگاسم



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در سینما و تئاتر چه خبر می باشد

پوریا پورسرخ

تقدیم اجرای یک نمایش به مادران، برپایی یک نشست پژوهشی در مدرسه ملی سینما، تخفیف ویژه‌ی نمایش «عادل‌ها»، اجرای شعبده‌باز در نیاوران و... از جمله اخبار سینما و تئاتر است.

امیرحسین آرمان

نویسنده و کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی»، امروز یکشنبه 7 شهریورماه، نخستین اجرای خود را به مادران تقدیم خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی گروه، رضا بهرامی، طراح، نویسنده و کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی»، با دعوت از همه مادران برای تماشای این نمایش در اجرای آغازین، بیان کرد:«اجرای نخست نمایش را به پاس یک عمر تلاش و زحمات مادران،که زندگی را به ما آموختند و ما هم باید زندگی‌کردن را به دیگران و نسل جدید بیاموزیم، به همه مادران مهربان و زحمتکش تقدیم می‌کنم؛ مادرانی که از جان و وجودشان، محبت و عشق را برای زندگی در روح فرزندان‌شان دمیده‌اند. به همین دلیل دوست دارم از تمامی مادران دعوت کنم با حضورشان اجرای اول این نمایش را با عشقی که به ما آموختند، افتتاح کنند».

در نمایش «زندگی برای زندگی»،که در فضای باز مجموعه تئاتر محراب اجرا می‌شود، چهار عنصر اصلی نور، رنگ، موسیقی و حرکت کارکرد ویژه دارند. همچنین به گفته بهرامی، این اثر به خاطر نشان‌دادن برخی تصاویر در قالب سایه، در هوای نیمه‌روشن اجرا می‌شود و در بخش‌هایی از آن، مخاطب مشارکت خواهد داشت.

داستان «زندگی برای زندگی» در شکلی نمادین، روایت‌گر مبارزه میان پلیدی و پاکی و فرشتگان و شیاطین است.

نمایش «زندگی برای زندگی» از امروز 7 شهریورماه ساعت 20:15 در مجموعه تئاتر محراب اجراهای خود را آغاز می‌کند و تا پایان ماه جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان سپه (امام‌خمینی)، مجموعه تئاتر محراب مراجعه کرده است.

نشست پژوهشی «امنیت بازار در سینمای ایران»

مدرسه ملی سینمای ایران دهمین نشست از سلسله نشست‌های پژوهشی خود را  با عنوان «امنیت بازار در سینمای ایران» برگزار می‌کند.

در این نشست حمید باقریان پژوهشگر به ارائه‌ی پژوهشی از خود با عنوان «بررسی اقتصادی تولید فیلم سینمایی در ایران» می‌پردازد و سپس علیرضا داوودنژاد و منوچهر محمدی از تهیه‌کنندگان سینمایی به ایراد سخنرانی درباره‌ی موضوع نشست خواهند پرداخت.

این دومین نشست از سه‌گانه‌ی پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با موضوع «اقتصاد سینمای ایران» است. در واپسین نشست اقتصادی «ماهیت سرمایه و ساختار سینمای ایران» مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این نشست‌ که اجرای آن‌ را سعید قطبی­ زاده منتقد سینمایی بر عهده دارد، سه‌شنبه 9 شهریور 1395 از ساعت 17 الی 19 در محل مدرسه ملی سینمای ایران واقع در سه راه اقدسیه، خیابان موحد دانش، کوچه نیلوفر، پلاک 3 برگزار خواهد شد و ورود به آن برای عموم علاقه­‌مندان آزاد است. 

تخفیف ویژه دانشجویی نمایش «عادلها»

به گزارش روابط عمومی، بلیط نمایش " عادل‌ها" نوشته البرکامو ترجمه مهوش قویمی و به کارگردانی قاسم عبداللهی با 50درصد تخفیف به دانشجویان ارایه خواهد شد.

در همین راستا دانشجویان کلیه رشته‌ها می‌توانند در هفته اول  اجرا با ارایه کارت دانشجویی از تخفیف 50 درصدی و در هفته دوم از تخفیف 30 درصدی  بلیت این نمایش برخوردار شوند.

نمایش «عادلها» از 20 شهریور لغایت 5 مهر ساعت 19 در تماشاخانه بازیگاه به روی صحنه می رود و در مراسم افتتاحیه میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

داستان نمایش "عادل‌ها" در مورد .یک گروهک تروریستی است که قصد دارند شاهزاده سرژ را با پرتاب بمب به قتل برسانند.ایوان کالیایف یکی از اعضای این گروهک مامور پرتاب کردن بمب است.هنگامیکه شاهزاده و همسرش سوار بر کالسکه به سمت تئاتر حرکت می‌کنند و کالیایف به سمت آنها می رود اتفاقی رخ می دهد که...

مرتضی احمدی خوشرو، حمیدرضارکنی ، اصغرشیرزاد ، النازفیض ، میلادغفوری و مرتضی یعقوب پور در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل نمایش " عادل‌ها " می توان به دستیارکارگردان : هدیه وکیلی نیا ، عکاس : رامین زمین پیما ، طراح صحنه و آکسسوار : حمید جعفرصالحی ، دستیارصحنه : زینب شیاسی ، طراح لباس : حمیدرضا خدابخش و مدیر روابط عمومی و تبلیغات : محمد حق جو اشاره کرد.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال و یا بصورت حضوری به گیشه تماشاخانه بازیگاه به ادرس میدان ولیعصر،بلوار کشاورز،بعد از تقاطع فلسطین ، خیابان کبکانیان ،نبش کوچه مرتضی زاده ،پلاک 12 ،طبقه اخر مراجعه کنند.

شعبده باز" در نیاوران به روی صحنه رفت

اجرای نمایش "شعبده باز" از 5 شهریورماه  در فرهنگسرای نیاوران آغاز شده و هرشب ساعت 20:30 درسالن گوشه به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران ،نمایش "شعبده باز"به نویسندگی شایان افکاری ومحمدجواد حبیبی به صورت مشترک نوشته شده و کارگردانی این نمایش را نیز شایان افکاری  برعهده دارد.

شایان افکاری درباره داستان و فضای این نمایش می گوید:در این اثر از تکنیک نقالی استفاده شده و بازیگران روی صحنه درباره شخصیت اصلی نمایش که «چ» نام دارد مونولوگ می گویند. در حقیقت من بر اساس ساختار نمایشنامه «افرا» نوشته آقای بیضایی و فیلم «چه کسی امیر را کشت» به کارگردانی مهدی کرم‌پور این نمایش را به صحنه برده‌ام. به این صورت که آدم‌های نمایش لابه لای صحبت‌های یکدیگر می آیند و از فردی صحبت می کنند که به جای نویسنده شدن به یک شعبده باز تبدیل شده است.

کارگردان این نمایش  درباره شیوه اجرایی آن تصریح کرد:شعبده‌باز نمایشی است که مکان و جهان مشخصی ندارد ویک  فضای فانتزی را برای مخاطب روایت می کند. در این نمایش تلاش شده است روی تم نخبه‌کشی و خوی حسادتی که بین آدم‌ها وجود دارد، تمرکز و مانور داده شود.

پوپک داداش زاده ،عباس بابایی ،محمد رضا انتظامی ،علی میری ،سوزان قربانی ،دانیال چاوشی وسعید راستی بازیگران این نمایش هستند.

علاقمندان می‌توانند از طریق سایت تیوال و گیشه فرهنگسرای نیاوران جهت تهیه بلیط این نمایش اقدام نمایند.

استقبال از نمایش "آژاکس و گزارش یک خودکشی"


در پی استقبال مخاطبان، نمایش "آژاکس و گزارش یک خودکش"  در دو اجرا به صحنه می‌رود.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایران‌شهر، نمایش "آژاکس و گزارش یک خودکشی" محصول کمپانی "رام کشور استونی" به کارگردانی همایون غنی زاده با بازی رایمو پاس و ترجمه هومان محمدحسینی در راستای اهداف بین‌المللی تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود هم‌چنین بنا بر استقبال از این نمایش اجرای ساعت 22:30 نیز بر اجرای این نمایش اضافه گردیده است؛ بنابراین این نمایش در روز 7 شهریور با دو اجرا در ساعت‌های 20:30 و 22:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.
همچنین لازم به ذکر است پیش از نمایش "آژاکس و گزارش یک خودکشی"، نمایش هملت کاری از «شکسپیر گلوب» که به مناسبت چهارصد و پنجاهمین سالگرد تولد ویلیام شکسپیر با اجرا در 187 کشور، پنجشنبه 19 فروردین‌ماه با حمایت سازمان جهانی یونسکو و همکاری خانه‌ هنرمندان و تماشاخانه‌ ایران‌شهر، به مناسبت روز جهانی تئاتر در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی تماشاخانه‌ ایران‌شهر به صحنه رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

15 شهریور آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات نخستین همایش بین المللی فیلم کوتاه

پژوهشگران علاقمند به ارسال مقاله به نخستین همایش بین‌المللی فیلم کوتاه:گذشته ،حال و آینده تا پانزدهم شهریور مهلت دارند چکیده مقاله‌ی مقالات خود را ارسال نمایند.

انجمن سینمای جوانان ایران،با هدف گسترش مطالعات پژوهشی و تبیین پایه های نظری و علمی در فرم و محتوای فیلم کوتاه نخستین همایش بین المللی فیلم کوتاه:گذشته،حال و آینده را برگزار می کند.

علاقمندان به شرکت در این همایش برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند به سایت www.tisff.ir مراجعه نمایند.

زمان بندی همایش:

ارسال چکیده: 15 شهریور ماه 1395(اختیاری)*

اعلام مقالات پذیرش شده: 25 شهریور ماه 1395

آخرین مهلت ارسال مقالات کامل: 10 مهر ماه 1395

زمان برگزاری همایش: 17 و 18 آبان ماه 1395

اعلام نتایج داوری: 22 آبان 1395

نخستین همایش بین المللی فیلم کوتاه:گذشته،حال و آینده در روزهای 17 و 18 آبان ماه در پردیس چارسو برگزار می شود.

«علمک» به جشنواره «مذاهب امروز» ایتالیا راه یافت

فیلم کوتاه «علمک» به کارگردانی حسین دارابی به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم «مذاهب امروز» ایتالیا راه یافت.

این فیلم کوتاه در بخش «دین و جامعه» این جشنواره ی مطرح با دیگر آثار به رقابت خواهد پرداخت.

«علمک» محصول باشگاه فیلم سوره، پیش از توانسته بود در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی موفق شود. این فیلم در آخرین حضور بین المللی خود جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کورتی داسوگنی ایتالیا کسب کرد.

در توضیح «علمک» آمده است: "نصب نابجای یک علمک گاز در خیابان می‌تواند اتفاق های مختلفی را رقم بزند. اتفاق هایی که هرکس در مواجهه با آن راه حلی می یابد. تا اینکه..."

نوزدهمین دوره مسابقه جشنواره بین المللی فیلم «مذاهب امروز» 7 الی 17 اکتبر 2016 برابر با 16 الی 26 مهرماه 1395 در شهر ترنتو کشور ایتالیا برگزار می گردد.

جشنواره بین المللی «مذهب امروز» توسط موسسه ایتالیایی سیاه سفید برگزار می‌شود و هدف اصلی آن ایجاد ارتباط بین اعتقادات و زندگی سنتی و بومی مردم سراسر دنیا است. این جشنواره فیلم‌های بلند و کوتاه با زمینه های رابطه بین گفتگو و ادیان، اعتقادات و ادیان، انسان شناسی و مردم نگاری ادیان، مهاجران، هویت و گفتگو را به نمایش می گذارد.

عوامل فیلم «علمک» عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: حسین دارابی، بازیگران: سیروس سپهری، میلاد رمضانی، امیر شاه علی، علی خوش گفتار، ابوالفضل وزیری، محمد موذنی، رضا مهتری، محسن دبیریان، سامان غنائمی، مهدی سفاری، سیدسعید مصطفوی، علی ظروفچی، تدوین:‌ سیاوش کردجان، علی گورانی، صداگذار: مهدی جمشیدیان، صدابردار: مسیح سراج، طراح صحنه: یوسف پورخدایار، عکاس: میلاد ملک احمدی، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، محصول: باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.

شاهرخ استخری



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آداب شب زفاف و وظیفه زن و مرد

شب زفاف

 سوال

در شب زفاف چه کاری باید کرد و چه کاری نباید انجام داد؟ وظیفه مرد و زن چیست؟

پاسخ

شب زفاف، شبی است که اولین آمیزش کامل دختر و پسر(زن و شوهر) انجام می شود که غالبا در شب عروسی اتفاق می افتد. دلایل عرفی و روان شناختی نیز، موکول کردن این امر را به شب عروسی، تأکید می کنند.

منی

در شب زفاف چون هنوز پرده بکارت دختر باقی است؛ معمولاً دخترها استرس بالایی دارند و از انجام عمل زناشویی می ترسند. به همین خاطر در این شب اصلاً آمیزش شدید توصیه نمی شود. بلکه مرد باید با حوصله و صبر بالایی که از خود نشان می دهد؛ استرس همسرش را از بین ببرد و با نوازش ها و ملاعبه های مکرر، همسرش را برای یک آمیزش موفق و رضایت بخش آماده کند. با تکنیک های خاصی که در جای خود بیان شده است؛ سعی کند؛ وارد عمل شده؛ تا همسرش خیلی متحمل درد نشود. گاهی اوقات به علت ناشی گری و بی صبری مرد، در شب زفاف، زن دردی را متحمل می شود و خاطره بدی از اولین آمیزش در ذهنش نقش می بندد و این امر در آمیزش های بعدی تأثیر می گذارد. گاهی اوقات هم موجب مشکلات جسمی و روانی برای زن می شود. لذا توصیه می شود در شب زفاف خیلی به حالات روحی همسر توجه شود و او از لحاظ جسمانی و روانی به طور کامل آماده شود. به همین خاطر معمولاً آمیزش شدید، مشکل ساز است.

نکته ای که در اینجا باید بر آن تأکید کرد؛ این است که در انسان برخلاف سایر جانداران، کیفیت همبستر شدن با همسر و انجام رفتار جنسی، غریزی نیست و بلکه آموختنی است و باید روش صحیح آن را یاد گرفت. گرچه اصل وجود غریزه جنسی، غریزی و فطری است. به همین دلیل یکی از آموزه های ضروری برای هر پسر و دختر جوان که تصمیم دارند؛ ازدواج کنند؛ این است که دانستنی های لازم برای این کار را یاد بگیرند. این دانستنی ها شامل: مقدمات همبستر شدن، شناخت نیازهای عاطفی یک دیگر در هنگام آمیزش و رعایت آن، آگاهی از احکام شرعی آن اعم از زمان و مکان آمیزش و مسائل دیگر آن مثل غسل و امثال آن، رعایت بهداشت ظاهری مثل مسواک زدن، خوشبو بودن و امثال آن، آگاهی از نکات بهداشتی آمیزش و رعایت آن، آگاهی ضمنی از اختلال های جنسی که در صورت وقوع، سریعاً برای معالجه اقدام کنند و صدها نکته ریز و درشت که بیان آن ها در این پاسخ مقدور نیست و برای فراگیری آن لازم است به کتاب های مفیدی که در این زمینه تألیف شده و خدمتتان معرفی خواهد شد، مراجعه کنید.

دوست گرامی، برای این که این شب برای زوجین، علی الخصوص زنان، شبی به یاد ماندنی باشد؛ باید نکاتی را در مورد مکان آمیزش(حجله) به عنوان مکان پایه گذاری و آغاز زندگی جدید، زمینه سازی، برای اعتماد طرفین نسبت به هم، از بین بردن اضطراب و تشویش، ایجاد فضای مهربانی و دوستی همراه با ابراز عشق، علاقه و محبت، در نظر گرفتن شرایطی که طرفین را به اوج لذّت جنسی(ارگاسم) می رساند؛ رعایت آداب و احکام و عبادات شب زفاف که در ادامه بدان اشاره خواهد شد؛ مد نظر قرار داد.

1. اتاق حجله را قبلاً باید از نظر نور، حرارت، تهویه هوا، صدا، بوی عطر و ... مزیّن نمود و انتخاب اتاق، به گونه ای باشد که امکان ورود فردی به صورت سرزده و ناآگاه درآن نباشد و حتی کودکی در آن اتاق و لو در خواب نباشد .

2. در اسلام توصیه شده که عروس، وضو بگیرد. سپس آرایش کرده و در حجله منتظر داماد بماند. پسر وارد حجله شود و همسر خود را نگران نکند. این انتظار خیلی طول نکشد وداماد بلا فاصله وارد حجله شود و با آهنگی زیبا و آهسته به عروس سلام کند و هیچ کلمه ای از تعارفات به دنبال نداشته باشد و نگاهش به همسر باشد. عروس باید نگاهش به زمین باشد و به آهستگی به همان اندازه ای که شوهرش می فهمد؛ همان کلمه سلام  را پاسخ گوید و خیلی متواضع باشد.

داماد اجازه بخواهد که در کنار عروس خانم بنشیند و دختر هیچ جوابی ندهد و ساکت بماند(سکوت علامت رضایت می باشد) و اینک آغاز زندگی مردانگی و زنانگی با نام خدا شروع می شود.

3. داماد به عروس پیشنهاد کند که دو رکعت نماز مستحبی در اتاق حجله بخوانند. نماز خواندن در حجله:

- نشانه مقدم داشتن بندگی خدا بر بندگی هوای نفس است.

- نشانه آن است که این عروس و داماد، زرق و برق حجله و تشریفات و تزیینات آراسته را علّت تامه خوشبختی و سعادت نمی دانند.

- نشانه آن است که عروس و داماد، می خواهند شیطان را از دخالت در امور زناشویی خود مأیوس سازند.

- چنین عروس و دامادی به یکدیگر اعتماد پیدا می کنند؛ زیرا هر دو به یک سو(خداپرستی) متوجّه شده اند.

- نماز داماد موجب می شود که عروس خانم از اضطراب و تشویشی که دارد؛ تسکین پیدا کند و شخصی را که در برخورد اوّل گمان می کرده؛ مهاجم و مسلّح است؛ او را چون فرشته ای متین و مؤدب و مهربان مشاهده می کند و در واقع همان رحمت و شفقت پدر را در نزد پدر دوم خویش(شوهرش) می بیند.

- عروس و دامادی که لحظه آغازین زندگی را با نام و یاد خدا شروع کرده اند؛ زندگی و نسل بعد از خود را از هر گونه ناکامی و تلخی و شقاوت بیمه می کنند.

4. نماز را که خواندند؛ داماد نظر عروس درباره استراحت جویا شود و اگر نظری نداد؛ باز در کنارش بنشیند و معاشقه کند و سخنان شیرین و دوست داشتنی از زندگی آینده بگوید و از این که خدا همسری دیندار، شایسته و زیبا نصیبش کرده؛ او را حمد و ستایش کند و این حمد را بلند بگوید به نیت آن که تبلیغی در جهت دین برای همسر باشد که همیشه متوجه باشد که دینداری وی مرغوب شوهرش است.

5. اگر در حین معاشقه، از گذشته صحبت می کنند؛ هرگز از رنج ها، قرض ها، گرفتاری ها چیزی نگویند و داماد از عروس چیز هایی نپرسد که گویا او را محاکمه می کند. با زبانی شیرین و الفاظی زیبا و طیّب به او ابراز عشق و علاقه و محبّت نماید.
لذت جنسی طرفین از همدیگر

اسلام آنقدر به مسأله لذت بردن طرفین از عمل جنسی عنایت داشته که در ضمن احادیثی که از طرف اولیای دین مطرح شده؛ به ظریف ترین مسایل در کسب لذت طرفین، همراه با حفظ کرامت انسانی طرفین اشاره شده است. نکته ای که در اینجا لازم است؛ یادآوری کنیم این است که رسیدن زن و شوهر به اوج لذت جنسی (ارگاسم) یکی از علائم انجام شدن موفقیت آمیز آمیزش جنسی است. اما با تأسف باید بگوییم؛ بسیاری از همسران به دلایل مختلف که مهمترین آن عدم آگاهی است؛ از انجام رضایت بخش این عمل ناتوانند و به همین جهت به مشکلات زیادی اعم از جسمی و روانی مبتلا می شوند.

نکته دوم این است که در رسیدن به اوج لذت جنسی، که علامت آن انزال در زن و مرد است؛ بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و معمولاً مرد بسیار زودتر از زن به این مرحله می رسد. به همین خاطر بسیاری از مردان وقتی به ارگاسم می رسند؛ دست از کار می کشند. در حالی که هنوز همسرشان به ارگاسم نرسیده است. رها کردن زن در این حالت باعث می شود؛ مشکلات جسمی زیادی از جمله ایجاد درد در ناحیه کمر و شکم برایش به وجود آید. پس لازم است مرد به این نکته توجه کند و قبل از آمیزش، همسرش را با، آماده این کار کند. در روایات فراوانی این موضوع مهم بیان شده و تصریح می کند؛ یکی از آداب همبستر شدن با همسر، ملاعبه، یعنی تحریک زن از طریق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن است.

از امام صادق علیه السلام نقل شده که:«اگر یکی از شما به همسرش نزدیک شود و سپس برخیزد و او را ارضاء نکند؛ همسر که از زیر او برخیزد اگر به یک زنگی، دست یابد؛ به او متوسل و متشبث شود. پس به هنگام نزدیکی شوخی و بازی و ملاعبه کنید که لذت بخش تر و بهتر است و زن ارضاء شود».[1]

 یکی از نیازهای اساسی زن، لمس و نوازش کردن است و این کار ممکن است؛ با دست دادن و یا دستان را روی شانه همسر قرار دادن و یا در آغوش گرفتن که بیشترین احساس شادی و نشاط را به او دست می دهد؛ انجام دهند.

وقتی که آرمیدند؛ عمل معاشقه را مرد به خوبی انجام دهد و نقاط تحریک پذیر زن از جمله سینه ها و انتقال نفس به یک دیگر(دهان در دهان)، ملاعبه و عشق بازی قبل از آمیزش با لمس کردن و نوازش کردن، را انجام دهد. مرد با این رفتار محبت آمیز، می تواند مقدمات اوج لذت را برای همسرش فراهم کند.

 

اما آداب شرعی شب زفاف؛ که البته بعضی از این آداب مخصوص این شب نیست و هر زمان که زن و شوهر می خواهند همبستر شوند؛ بهتر است رعایت کنند:

1. وضو گرفتن قبل از همبستر شدن زن و شوهر.

2. خواندن دو رکعت نماز و بعد از آن دعا برای خوشبختی یک دیگر و دوام و ازدیاد عشق و محبت و نیز برای دارا شدن فرزند صالح دعا کنند.

3. شب زفاف، شب جمعه باشد.

4. قبل از شروع بسم الله بگویند.

5. بدون رو انداز، نزدیکی نکنند.

6. طوری بخوابند که کف پا یا سر آن ها به طرف قبله نباشد.

7. جای آرام و خلوت و در شب انجام شود.

8. پس از ورود آن ها به اتاق مخصوص(حجله) ابتدا خدای را برای این که آن ها را به یک دیگر حلال کرد و اجازه آمیزش جنسی به آنها داده شکر کنند. سپس داماد پاهای عروس را با مقداری آب بشوید و آب آن را اطراف خانه و چند قطره هم اطراف اتاق بپاشد که موجب برکت می شود.

9. هنگام همبستر شدن به عورت یک دیگر نگاه نکنند و با یکدیگر صحبت نکنند.

10. با شکم پر و مثانه پر نزدیکی نکنند.

11. از نزدیکی کردن در شب های اول، وسط و آخر ماه قمری و نیز شب های ماه گرفتگی و طوفان های شدید پرهیز کنند.

12. پس از نزدیکی فوراً غسل کنند و با حالت جنابت نخوابند.

13. اگر قبل از غسل تصمیم دارند؛ دوباره نزدیکی کنند؛ خود را بشویند و وضو بگیرند.

14. در زمان همبستر شدن هیچ کس حتی بچه کوچک مطلع نشود.

15. جماع را وقتی انجام دهند که زن میل دارد.

می توانید در موضوع مطرح شده از کتاب های زیر بهره ببرید:

- حلیه‏ المتقین، علامه مجلسی.

- ازدواج مکتب انسان سازی، شهید دکتر پاک‏نژاد، ج 3.

- بهشت خانواده، دکتر مصطفوی.

- بهداشت ازدواج از نظر اسلام، دکتر صفدر صانعی.

- ازدواج و مسائل جنسی، گروهی از نویسندگان.

- مشاوره جنسی و زناشویی، علی اسلامی نسب.

- آیین همسرداری، ابراهیم امینی.[2]

پی نوشت ها:

[1] مکارم الأخلاق - ترجمه میر باقری، ج‏1، ص 405.
[2] سایت اخلاق و عرفان، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

پرده بکارت



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تعبیر خواب - ماش و فانوس به همراه حب

م

تعبیر خواب - ماش
محمدبن سيرين گويد: اگر بيند كه ماش پخته خورد، دليل كه اندكي مال يابد. اگر بيند كه ماش خام خورد،دليل غم است. جابرمغربي گويد: ديدن ماش نر و خشك و پخته و خام، دليل غم و اندوه است. اگر نخورد هيچ غم و اندوه نباشد.

ف

تعبیر خواب - فانوس
اگر در خواب ببينيد جائي تاريک است و شما فانوسي در دست داريد خواب شما مي گويد اميدي در شما به وجود مي آيد که اهميت آن و تاثيرش در آينده شما به اندازه نوري است که از فانوس به اطراف پراکنده مي گردد. اگر آن جا بوديد جز شما که بيننده خواب هستيد کسان ديگري هم حضور داشتند اين روشنائي اميد و خوشبيني براي ايشان هم کار ساز است . اگر در خواب ببينيد جائي تاريک هستيد و فانوس خاموش در دست داريد مشکلي براي شما پديد مي آيد که اهميت آن به اندازه عظمت تاريکي است. حال اگر در همان حال فانوس را روشن کنيد با مشکل به مبارزه ...
خواهيد پرداخت و پيروز خواهيد شد و پيروزي شما به اندازه نوري است که از فانوس بر مي خيزد و اطراف را روشن مي کند. چنان چه فانوس را درون تاريکي افروختيد و همه جا روشن شد پيروزي شما عظيم است ولي اگر تنها اطراف فانوس مختصر نوري به وجود آمد پيروزي شما محدود و مختصر خواهد بود. اگر در خواب ببينيد که هنگام روز و در روشنائي فانوس مي خريد يا کسي به شما مي دهد اميد بيهوده و کاري عبث است. اميدي است بيهوده که در دل شما پديد مي آيد و خدمتي بي ثمر که ديگري براي شما انجام مي دهد ولي اگر در ظلمت کسي فانوس به شما بدهد خدمتي شايسته و در خور انجام مي دهد که موجب رفع نگراني هاي شما مي شود. حتي اگر فانوسي که او مي دهد خاموش باشد خوب است. همين تعبير را دارد اگر شما به کسي فانوس بدهيد. اگر ديديد فانوس هاي متعدد داريد اميد هائي براي شما پيدا مي شود. ديدن فانوس روشن در خواب نيکو است. فانوس روشن در تاريکي بهتر است و نيکو نيست اگر ببينيد فانوس از دستتان بيفتد و بشکند يا آن را گم کنيد يا کسي از شما بدزدد. فانوس شکسته و ناهنجار و غير قابل استفاده هم خوب نيست و اگر در خواب کسي به شما بدهد نشانه آن است که نسبت به شما خيانت مي ورزد. اگر در خواب ببينيد باد تندي مي وزد و شما فانوسي در دست داريد خوب است چون خواب شما مي گويد حادثه اي به سرعت و عظمت آن باد اتفاق مي افتد و شما در جريان حوادث قرار مي گيريد اما به هدايت کسي از مهلکه نجات مي يابيد به شرطي که باد فانوس شما را خاموش نکند ولي اگر در همان حال ديديد که باد فانوس را خاموش کرد خوب نيست.

 تعبیر خواب - حب
 حب خوردن در خواب تصاحب مال اندک است، اگر در خواب ببينيد بيمار هستيد و براي درمان خويش حب مي خوريد و اطمينان داريد که با خوردن آن حب بهبود حاصل مي کنيد مالي مختصر نصيب شما مي شود که ممکن است متعدد باشد ولي کم است. اما اگر احساس کنيد که با خوردن آن حب درمان نمي شويد همان مال يا پول مختصر به شما مي رسد، حرام و از طريق نامشروع. باز هم ممکن است اين پول متعدد زن باشد معهذا کم است اگر در خواب ديديد که به ديگري حب مي دهيد او را به انجام کاري نکرده تحريص و ترغيب مي کنيد. کاري که نه خوب است و نه او مي خواهد ...
و آن کاري است به نفع شما ولي به زيان خورنده حب هر کس که هست. اگر ديديد که با داروهايي حب درست مي کنيد تدارک گناه يا کار خلاف را مي بينيد که به نفع شما نيست. اگر ديديد به همسرتان حب مي دهيد در خانواده بگو مگو ايجاد مي شود که مسئول شما هستيد. خريدن حب از داروخانه نيز همين تعبير اول را دارد که گفتم تصاحب مال اندک است اما متعدد.

ح



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()